محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

کمیته درون بخشی واکسیناسیون کرونای شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

کمیته درون بخشی واکسیناسیون کرونای شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر با حضور مدیریت شبکه و سایر اعضای کمیته در راستای ارتقای پوشش واکسیناسیون و کیفیت اجرای برنامه جلسه‌ای برگزار کرد.

کمیته درون بخشی واکسیناسیون کرونای شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این جلسه که شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ با حضور دکتر فاطمه تاجیک، مدیر؛ دکتر عباس‌امیراحمدی، معاون شبکه و سایر اعضای کمیته برگزار شد دکتر تاجیک بر ارتقای پوشش واکسیناسیون در جمعیت تحت پوشش براساس گروه‌های سنی اعلام شده و مشارکت ارگان‌ها و سازمان‌هایی چون سپاه، بسیج، هلال احمر و فراخوان نیرو‌های داوطلب در رشته‌های پرستاری و پیراپزشکی بسیار تاکید کرد و افزود: بایستی راه کار‌های مناسبی برای افزایش پوشش واکسیناسیون بویژه در مناطق روستایی انجام شده و پشتیبانی‌های لازم در این راستا با مراکز انجام شود.
فراخوان جمعیت تحت پوشش پایگاه‌های سلامت نیز از دیگر مواردی بود که مقرر شد مراقبین سلامت در خصوص فرخوان گروه‌های سنی اعلام شده نیز برنامه‌ریزی کنند.
مدیر شبکه همچنینی بر نحوه واکسیناسیون گروه‌های شغلی اعلامی وزارت بهداشت براساس برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته توضیحاتی را ارائه کرد که مقرر شد مانند گروه شغلی معلمان و کارکنان اموزش و پرورش یا اساتید دانشگاه‌ها، حتما پس از تایید لیست‌های ارسالی محلی مجزا از مراکز تجمیعی برای واکسیناسیون این مشاغل در نظر گرفته شود.
وی در پایان ابراز‌امیدواری کرد که با همدلی و مشارکت همه همکاران و سازمان‌ها و ارگان بتوانیم با ارتقای پوشش واکسیناسیون در جمعیت تحت پوشش قدم‌های موثری در پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا برداریم.

 

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

کمیته درون بخشی واکسیناسیون کرونای شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر کمیته درون بخشی واکسیناسیون کرونای شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر کمیته درون بخشی واکسیناسیون کرونای شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر کمیته درون بخشی واکسیناسیون کرونای شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر کمیته درون بخشی واکسیناسیون کرونای شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر کمیته درون بخشی واکسیناسیون کرونای شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر کمیته درون بخشی واکسیناسیون کرونای شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر کمیته درون بخشی واکسیناسیون کرونای شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر کمیته درون بخشی واکسیناسیون کرونای شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *