محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

گزارش مشارکت رابطین سلامت محله و سفیران سلامت در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در بازدید معاونت دانشگاه از شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

کارشناس واحد آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه استفاده از ظرفیت سفیران سلامت و رابطین سلامت محله را در برنامه مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-۱۹ به شیوه محله و خانواده محور به‌عنوان راهکاری برای اجرای هرچه بهتر این طرح عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در بازدیدی که چهارشنبه با حضور دکتر عباس وثوق مقدم، مشاور معاون بهداشت دانشگاه و هیئت همراه چهارشنبه ۱۷ دی ۹۹ در راستای روند اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از این شبکه انجام شد زهرا نیکوسرشت، کارشناس واحد آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت با حضور در واحد آموزش بهداشت شبکه در خصوص مشارکت سفیران سلامت و رابطین سلامت محله و استفاده از این ظرفیت در اجرای طرح مذکور به بحث و گفتگو پرداخته و چک‌لیست مربوطه را تکمیل کرد. 
با توجه به اینکه طرح شهید سردار سلیمانی با محوریت برنامه هر خانه، یک پایگاه سلامت در حال اجراست
بر ثبت‌نام در لینک ثبت‌نام افراد علاقه‌مند به همکاری در طرح شهید سلیمانی به نشانی اینجا در تمام گروه‌ها و کانال‌های مجازی در دسترس اطلاع‌رسانی به‌صورت مستمر و بارگزاری بر روی سایت شبکه بهداشت و درمان شهرستان تأکید شد.
نیکوسرشت از میزان مشارکت مراقبین سلامت و بهورزان این شبکه در ثبت هفتگی گزارش طرح در لینک مربوطه قدردانی کرد و اظهار داشت که اطلاعات می‌بایست به‌صورت هفتگی و الزاماً گزارش آماری همان هفته در لینک ثبت و ارسال شود.
در این جلسه از نحوه اطلاع‌رسانی طرح شهید سلیمانی از طریق فضای مجازی شهرستان که در اختیار اصحاب رسانه قرار دارد که به‌عنوان پتانسیل خوبی برای اطلاع‌رسانی است و از تهیه بروشورها و اطلاعیه‌ها برای گروه‌های هدف مختلف نامبرده شد. 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *