محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

گشت مشترک شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از مراکز خدماتی رفاهی بین‌راهی با اداره راهداری شهرستان

واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از گشت مشترک این واحد با اداره راهداری شهرستان از مراکز خدماتی رفاهی بین‌راهی خبر داد.

گشت مشترک شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از مراکز خدماتی رفاهی بین‌راهی با اداره راهداری شهرستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، مهندس حدیقه اصغرپور، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه در این خصوص گفت: این گشت مشترک چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ از مراکز خدماتی رفاهی بین‌راهی شهرستان به همراه نمایندگانی از فرمانداری و ادارات ستاد اقامه نماز، شرکت نفت، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل استان تهران و اداره راهداری اسلامشهر انجام شد. وی در ادامه افزود: طی این گشت بازرسی از ۶ مورد از اماکن و مراکز این واحدها به عمل آمد. نواقص بهداشتی به متصدیان اعلام و آموزش‌های لازم در محل ارائه شد و اقدامات قانونی با توجه نواقص بهداشتی موجود صورت گرفت.
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

گشت مشترک شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از مراکز خدماتی رفاهی بین‌راهی با اداره راهداری شهرستان گشت مشترک شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از مراکز خدماتی رفاهی بین‌راهی با اداره راهداری شهرستان گشت مشترک شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از مراکز خدماتی رفاهی بین‌راهی با اداره راهداری شهرستان گشت مشترک شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از مراکز خدماتی رفاهی بین‌راهی با اداره راهداری شهرستان گشت مشترک شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از مراکز خدماتی رفاهی بین‌راهی با اداره راهداری شهرستان گشت مشترک شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از مراکز خدماتی رفاهی بین‌راهی با اداره راهداری شهرستان گشت مشترک شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از مراکز خدماتی رفاهی بین‌راهی با اداره راهداری شهرستان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *