محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

آغاز فعالیت بسیج سلامت نوروزی در شهرستان ری

باهدف نظارت دقیق بر اماکن تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و به‌منظور تأمین سلامت شهروندان، فعالیت بسیج سلامت نوروزی در شهرستان ری آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، بسیج سلامت نوروزی از اول اسفندماه آغاز شد و تا پانزدهم فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت. در این طرح بازرسان واحد بهداشت محیط با حضور مداوم در اماکن تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، کار نظارت بر اقلام توزیع‌شده را انجام می‌دهند.
مهندس پیمان کاسب کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط در این رابطه گفت: همه‌ساله با نزدیک شدن ایام نوروز، بسیج سلامت نوروزی باهدف تأمین سلامت هم‌وطنان در کل کشور آغاز می‌شود و شبکه بهداشت شهرستان ری نیز هم‌راستا با برنامه‌های وزارت بهداشت برنامه‌ریزی دقیقی برای اجرای هرچه بهتر این برنامه انجام داده است.
کاسب افزود: بازرسان بهداشت محیط در سه نوبت صبح و عصر و شب در محل‌های تهیه و توزیع مواد غذایی حاضرشده و از نزدیک فعالیت اصناف مختلف را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.
کارشناس شبکه بهداشت در پایان گفت: امیدواریم با همکاری نزدیک کسبه، بتوانیم اجناسی سالم و بهداشتی را در اختیار مردم قرار دهیم تا همه با سلامتی کامل به استقبال سال جدید برویم.
خبرنگار: سعیده شریفی

 

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی