محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

آغاز واکسیناسیون سیار هوشمند کرونا در شهرستان ری

به همت شبکه بهداشت و به منظور سهولت دسترسی ساکنین مناطق حاشیه ای و افراد ناتوان، تیم های واکسیناسیون سیار هوشمند کرونا در شهرستان ری آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری
به همت شبکه بهداشت، تیم های سیار هوشمند واکسیناسیون کرونا از روز یکشنبه یازدهم مهرماه در شهرستان ری آغاز به کار کرد. این طرح که با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان ری، یگان ویژه ناجا و شهرداری منطقه بیست اجرا می شود به منظور ارائه خدمات به ساکنین مناطق حاشیه ای و افرادی که مراجعه به مراکز واکسیناسیون برای آنها مقدور نیست، انجام می شود.
در مراسم افتتاحیه این طرح دکتر علیرضا صدرائی مدیر شبکه بهداشت و درمان، دکتر حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سردار سرتیپ پاسدار حسن کرمی فرمانده کل یگان های ویژه ناجا کشور، دکتر فرهاد افشار شهردار منطقه 20 حضور داشتند. 
پس از مراسم افتتاحیه که در جوار بارگاه نورانی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، تیم های سیار واکسیناسیون راهی مناطق هدف شدند تا افرادی را که تاکنون موفق به واکسن نشده اند را واکسینه کنند. 
دکتر صدرائی مدیر شبکه بهداشت با اشاره به اینکه مهم ترین راه کنترل اپیدمی کرونا، افزایش پوشش واکسن است گفت: شبکه بهداشت با همکاری سایر سازمان های شهرستان با همه توان می کوشد تا در کوتاه ترین زمان، مردم شهرستان ری را برعلیه این بیماری واکسینه کند.
مدیر شبکه بهداشت افزود: امیدواریم مردم ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی با مراجعه به مراکز واکسیناسیون که در همه مناطق شهرستان ری راه اندازی شده است، برای تزریق واکسن اقدام کنند.
حسین حاجی رضایی
تهیه کننده:

حسین حاجی رضایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *