محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

اجرای طرح واکسیناسیون دانش آموزان در شهرستان ری

واکسیناسیون دانش آموزان دوازده تا هجده ساله شهرستان ری از پنج شنبه پانزدهم مهرماه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، طرح واکسیناسیون دانش آموزان دوازده تا هجده ساله روز پنج شنبه پانزدهم مهرماه در سراسر کشور آغاز شد و شبکه بهداشت شهرستان ری همگام با کل کشور این طرح را با همکاری آموزش و پرورش اجرا می کند.
در حال حاضر چهل مدرسه در مناطق مختلف شهرستان، مجری این طرح ملی هستند. جمعیت دانش آموزان بالای دوازده سال شهرری حدود هفتادهزار نفر بوده و با توجه به اطلاع رسانی وسیعی که در سطح شهرستان انجام شده، انتظار می رود که کار واکسیناسیون دانش آموزان به سرعت صورت پذیرد.
دکتر علیرضا صدرائی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در این رابطه گفت: اطلاع رسانی خوبی از طریق رسانه ها و فضای مجازی انجام شده تا همه نوجوانان بالای دوازده سال را در سطح شهرستان برعلیه ویروس کرونا واکسینه کنیم.
مدیر شبکه بهداشت افزود: تمام مدارس مجری طرح در روزهای پانزدهم و شانزدهم مهرماه فعال بوده و کارواکسیناسیون دانش آموزان ایرانی و اتباع خارجی را انجام می دهند. والدین دانش آموزانی که تا کنون واکسن دریافت نکرده اند نیز می توانند همراه فرزندان خود در همان مدارس واکسن را دریافت کنند.
حسین حاجی رضایی
تهیه کننده:

حسین حاجی رضایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *