محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

با حضور کارشناسان ارشد وزارت بهداشت

ارزیابی عملکرد پایگاه بهداشت مراقبت مرزی شهرستان ری انجام شد

ارزیابی پایگاه بهداشت مراقبت مرزی مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره) باهدف استانداردسازی و استفاده از ظرفیت‌های موجود با حضور کارشناسان ارشد وزارت بهداشت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، روز یکشنبه بیست و ششم دی‌ماه جلسه‌ای با حضور کارشناسان مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت، دکتر نیک‌فرجام مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشت، دکتر تاجیک مدیر شبکه بهداشت شهرستان ری و جمعی از کارشناسان اداره‌های مذکور و کارکنان پایگاه بهداشت مراقبت مرزی برگزار شد.
ابتدا نسرین سبزه خواه کارشناس واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها گزارشی از فعالیت‌های این واحد بیان کرد.
در ادامه دکتر توکلی کارشناس مسئول واحد در مورد ضرورت توجه و دقت در اجرای برنامه‌های پایگاه به‌عنوان نقطه صفر مرزی سخن گفت.
بخش بعدی جلسه به ارزیابی عملکرد پایگاه بهداشت مراقبت مرزی و استانداردسازی آن بر اساس دستورالعمل IHR و چک‌لیست‌های استاندارد مربوط بود که حاضران نقطه نظرات خود را گفته و برنامه‌ریزی جهت مرتفع کردن مشکلات انجام شد.
گفتنی است این سومین جلسه‌ای است که در یک ماه اخیر با حضور کارشناسان وزارت بهداشت در ارتباط با پایگاه بهداشت مراقبت مرزی برگزارشده است. هدف از این جلسات ارتقاء عملکرد پایگاه با توجه به اهمیت فعالیت سیستم بهداشتی در نقطه صفر مرزی است.
خبرنگار: سعیده شریفی

 

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی