محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

اقدامات شبکه بهداشت شهرستان ری به‌منظور اجرای هرچه بهتر هفتمین مرحله طرح جهادی دست‌های مهربان

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: برنامه‌ریزی و هماهنگی با مقامات محلی دو منطقه مجری طرح ازجمله اقداماتی است که از هم‌اکنون توسط شبکه شهرری در شهرستان انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، هفتمین مرحله طرح جهادی دست‌های مهربان پنج‌شنبه نوزدهم شهریورماه در دو منطقه حسن‌آباد و قلعه‌نو اجرا می‌شود. برنامه‌ریزی و هماهنگی به‌منظور اجرای هرچه موفق‌تر این طرح از هم‌اکنون در سطح شهرستان در دست اجراست.
دکتر سید حسن خوشرو معاون شبکه در این رابطه گفت: تجربه اجرای شش دوره طرح جهادی دست‌های مهربان به ما کمک می‌کند تا نقاط ضعف و قوت را به‌خوبی بشناسیم و این بار نیز باهدف اجرای هرچه بهتر و موفق‌تر طرح هماهنگی‌ها را با مقامات محلی آغاز کرده‌ایم.
وی ادامه داد: هماهنگی با مسئولین شورای قلعه‌نو و فشافویه انجام‌شده و آن‌ها ضمن استقبال از اجرای طرح قول مساعدت داده‌اند و امیدواریم مانند دفعات قبل بتوانیم بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم.
خوشرو ادامه داد: با توجه به اینکه محل استقرار پزشکان متخصص در قلعه‌نو در یک مدرسه است، هماهنگی با آموزش‌وپرورش و مدیر مدرسه نیز انجام‌شده و پیش‌بینی‌های لازم جهت ارسال به‌موقع تجهیزات و لوازم صورت گرفته است.
معاون شبکه شهرری ابراز امیدواری کرد با تداوم چنین برنامه‌هایی گام‌های مهمی در توسعه سلامت و ارتقاء بهداشت در شهرستان برداشته شود.
خبرنگار: سعیده شریفی
کلمات کلیدی
سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی