محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

اهدای جوایز برگزیدگان مسابقات ورزشی دهه فجر

با حضور دکتر علی تاجدار، سرپرست، دکتر آرمان مدرس معاون و امیر سعداله زاده مسئول حراست و ورزش شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، جوایز افراد برتر مسابقات ورزشی دهه فجر اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، با حضور دکتر علی تاجدار، سرپرست و دکتر آرمان مدرس معاون، امیر سعداله زاده مسئول حراست و ورزش شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، جوایز نفرات برتر مسابقات ورزشی دهه فجر اهدا شد.

امیر سعداله زاده مسئول حراست و ورزش شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در این خصوص گفت: این دوره با حمایت دکتر تاجدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، همکاری جمعی از همکاران و به منظور گرامی داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، برای اولین بار در رشته های متنوع ورزشی، در دو بخش آقایان و بانوان در شبکه بهداشت برگزار و در پایان به نفرات برتر لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.
وی ادامه داد: بانوان در رشته های دارت، تنیس روی میز، پرش و وزنه تعادلی، طناب زنی و درازو نشست با یکدیگر رقابت کردند و آقایان نیز در رشته های ورزشی دارت، تنیس روی میز و فوتبال گل کوچک مسابقه دادند.
سعداله زاده گفت: در مجموع حدود 100 شرکت کننده برای این دوره از مسابقات ثبت نام کرده بودند و بجز مسابقه فوتبال گل کوچک که در محوطه ستاد برگزار شد، باقی رشته ها در سالن ورزشی سردار شهید سلیمانی انجام شد و از ویژگی های آن می توان به حضور تیم فوتبال از معاونت بهداشت در مسابقات اشاره کرد.
مسئول ورزش شبکه بهداشت گفت: با توجه به آماده سازی سالن ورزشی و با مساعدت مدیر شبکه بهداشت و معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه برای تجهیز بیشتر آن، امیدواریم شاهد استفاده همکاران از سالن ورزشی بوده و بتوانیم مسابقات ورزشی بیشتری را برگزار کنیم تا موجب شادی، نشاط و سلامتی بیشتر همکاران شود.

افراد برتر رشته های مختلف:

بخش بانوان :

  1. نسیم اخباری                رشته ورزشی درازنشست
  2. منصوره جمالی نسب        رشته ورزشی پرش و وزنه تعادلی
  3. فرزانه بهزادیان             رشته ورزشی طناب زنی
  4. حمیده مردانیان              رشته ورزشی تنیس روی میز
  5. زینب آدینه                  رشته ورزشی دارت  

بخش آقایان:

  1. دکتر علی تاجدار            رشته ورزشی دارت
  2. داود اردستانی               رشته ورزشی تنیس روی میز
  3. تیم شهید خضری            رشته ورزشی فوتبال گل کوچک
حسین حاجی رضایی
تهیه کننده:

حسین حاجی رضایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *