محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

به‌منظور ارج نهادن به نیکوکاری خیرین

اولین همایش خیرین شهرستان ری برگزار شد

این همایش به همت شبکه بهداشت شهرستان ری و به‌منظور قدردانی از زحمات خیرین عرصه سلامت، با حضور جمعی از مقامات شهرستان ری برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، اولین همایش خیرین سلامت شهرستان ری روز دوشنبه چهارم بهمن‌ماه در مجتمع پذیرایی توسکا برگزار شد.
در این برنامه هدایت الله جمالی پور فرماندار شهرستان، حجت‌الاسلام عبدالعلی استیری امام‌جمعه منطقه فشافویه، دکتر توانا رئیس مجمع خیرین سلامت استان تهران، شهرداران مناطق مختلف شهرستان، مسئولین بانک رفاه، سر کلانتر منطقه نه و جمعی از مسئولین ادارات مختلف شهرستان حضور داشتند.
ابتدا جمالی پور فرماندار شهرستان ری در سخنانی از زحمات خیرین قدردانی کرد و گفت: سلامت نعمت بزرگی است و انسان‌هایی که با کمک‌های خود به توسعه سلامت جامعه یاری می‌رسانند، روح و اندیشه والای دارند.
دکتر توانا نیز ضمن ابراز خرسندی از تشکیل مجمع خیرین استان تهران، از آمادگی این مجمع در کمک به شهرستان ری برای توسعه بخش بهداشت و درمان خبر داد.
دکتر فاطمه تاجیک مدیر شبکه بهداشت شهرستان ری نیز ضمن خیرمقدم به حاضران و قدردانی از زحمات نیکوکاران گفت: در مجمع خیرین، افراد از بخش‌های مختلف حاضرشده و آمادگی خود را برای کمک به بخش بهداشت در راستای توسعه سلامت عمومی اعلام می کنند. در این میان مفتخریم که پذیرای این انسان‌های بلندهمت هستیم.
در این برنامه، خیرین عرصه سلامت باهدف توسعه بخش بهداشت و درمان شهرستان ری، کمک‌های خود را اهدا کردند.
خبرنگار: سعیده شریفی

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

کارمند

کارمند

78/10/11 - 00:00

به نطر می رسد خیرین محترم مناسبات اداری را نمی شناسند واقعا پرداخت وجه نقد کمی دون شان دانشگاه علوم پزشکی تهران است این رفتارها درست نیست به خصوص که محاسبات پرداخت های نقدی و واریز ان به حساب های مربوطه هم خود مسیله دیگری است!!!

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *