محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

بازدید رئیس اداره سلامت نوجوانان وزارت بهداشت از مدارس شهرستان ری

در راستای نظارت بر نحوه اجرای شیوه نامه های بهداشتی، رئیس اداره سلامت نوجوانان وزارت بهداشت از مدارس شهرستان ری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، دکتر گلایل اردلان رئیس اداره سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس وزارت بهداشت روز چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه از نحوه اجرای شیوه نامه های بهداشتی درمدارس شهرستان ری بازدید کرد.

دراین بازدید معصومه ادریسی کارشناس مسئول سلامت جوانان و مدارس شهرستان ری و جمعی از کارشناسان وزارت و معاونت بهداشت به همراه کارشناسان آموزش و پرورش نماینده وزارت بهداشت را همراهی می کردند.

دکتر اردلان در بازدیدی که از دو مدرسه شهرستان ری انجام داد، ضمن بررسی نحوه اجرای شیوه نامه های بهداشتی، از نزدیک در جریان برنامه هایی که شبکه بهداشت و آموزش و پرورش شهرستان برای حفظ سلامت دانش آموزان انجام می دهند، قرار گرفت.

در این بازدید ادریسی در مورد برنامه های آموزشی در مدارس، نظارت دقیق برنحوه اجرای شیوه نامه های بهداشتی، جلسه های مشترک با آموزش و پروروش، بیماریابی و غربالگری افراد مشکوک و هماهنگی برای مجازی کردن مدارس و تاکید بر واکسیناسیون دانش آموزان و کارکنان توضیحات کاملی بیان کرد.

در پایان بازدید دکتر اردلان با حضور در دفتر دکتر علی تاجدار سرپرست شبکه بهداشت شهرستان ری ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده، ابراز امیدواری کرد با تداوم برنامه های موجود بتوانیم سلامت دانش آموزان را تامین کنیم.

 

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *