محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

بازدید سرپرست دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت از مرکز سامان شبکه بهداشت ری

دکتر حامد مصلحی، سرپرست دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از مرکز سامان (مرکز سلامت روان جامعه نگر) مستقر در مرکز خدمات جامع سلامت عظیم آباد شهرستان ری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، روز سه شنبه نهم خردادماه 1402، دکتر حامد مصلحی، سرپرست دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به همراه محمود گرامی مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت و صدیقه خادم کارشناس دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد از مرکز سامان مستقر در مرکز خدمات جامع سلامت عظیم آباد شبکه بهداشت و شهرستان ری بازدید کردند.

دکتر حامد مصلحی در خصوص این بازدید گفت: بازدیدهای رسمی و مداوم از مراکز مختلف سامان کشور را انجام می دهیم و امروز هم به همراه دکتر فرشیدی معاون محترم بهداشت از یکی از این مراکز بازدید کردیم.

وی ادامه داد: در کنار آنها، بازدیدهای غیر رسمی و سرزده هم از برخی مراکز را در برنامه داریم، امروز هم به این منظور در مرکز سامان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری هستیم.

وی گفت: در ارائه خدمات تفاوتی بین بازدیدهای رسمی و غیر رسمی دیده نمی شود، شاهد حضور و انتظار بالای مردم از این مراکز هستیم و نیازمندیم حجم ارائه خدمات سلامت روان را در کشور گسترش دهیم، وزارت بهداشت می تواند نیاز واقعی مردم به خدمات سلامت روان را به صورت علمی پاسخ دهد و به وضعیت و استاندارد مطلوب برساند .

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه مراکز سامان به صورت رسمی خیلی معرفی نشدند، در مرحله آزمایشی بوده و در نظام شبکه بهداشت ادغام نشده اند، مردم به این خدمت احساس نیاز می کنند و امیدواریم در زمان کوتاهی آن را ادغام کنیم، تا مردم در همه نقاط کشور حتی روستاها، خدمات سلامت روان مبتنی بر فرهنگ محل زندگی خود را دریافت کنند.

حسین حاجی رضایی
تهیه کننده:

حسین حاجی رضایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *