محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری از مرکز شبانه روزی امام رضا(ع)

دکتر علیرضا صدرائی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به منظور بررسی عملکرد مراکز ارزیابی اولیه بیماران مبتلا به کووید 19، از مرکز شبانه روزی امام رضا (ع) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، دوشنبه سی و یکم شهریور ماه، دکتر علیرضا صدرائی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری از مرکز شبانه روزی امام رضا(ع) بازدید کرد.

مرکز امام رضا(ع) که در منطقه قیامدشت شهرستان ری واقع شده است یکی از چهار مرکز ارزیابی اولیه بیماران مبتلا به کرونا ویروس در شهرری بوده که به صورت بیست و چهارساعته فعال است.

دکتر صدرائی در این بازدید، با حضور در بخش های مختلف مرکز، ضمن گفتگو با کارکنان در جریان روند پذیرش و درمان و پیگیری بیماران قرار گرفت.

دکتر زهرا زارع سرپرست مرکز نیز توضیحات کاملی در خصوص هفت ماه فعالیت و تلاش شبانه روزی کارکنان مرکز درراستای خدمت رسانی به مردم منطقه قیامدشت ارائه کرد.

مدیر شبکه شهرری ضمن قدردانی از زحمات همه کارکنان گفت: بی شک فعالیت مراکز شانزده ساعته در کاهش بار مراجعه بیمارستان ها بسیار موثر است و امیدواریم تلاش های شما عزیزان در کنترل و ریشه کنی این بیماری به زودی به ثمر بنشیند.

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *