محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

بازدید مسئولان معاونت بهداشت دانشگاه از واحدهای ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری

روز دوشنبه 24 بهمن ماه 1401 مدیران گروه و کارشناسان معاونت بهداشت دانشگاه با حضور در ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری فعالیت های این شبکه را بازدید و ارزیابی کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، روز دوشنبه 24 بهمن ماه 1401 مدیران گروه و کارشناسان معاونت بهداشت دانشگاه با حضور در ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری فعالیت های این شبکه را بازدید و ارزیابی کردند.
در پایان بازدید در جلسه ای با حضور دکتر علیرضا اولیائی منش، معاون بهداشت دانشگاه، دکتر سعید تاملی، معاون فنی، دکتر محمدرضا قیوم زاده، معاون اجرایی، دکتر علی تاجدار، سرپرست، دکتر آرمان مدرس و دکتر مجید دل آور، معاونین شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و مسئولین واحدهای ستادی، نتایج اولیه ارزیابی فعالیت ها و شاخص ها توسط مدیران گروهها و کارشناسان معاونت بهداشت بیان و در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد.
دکتر علیرضا اولیائی منش معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در این جلسه ضمن قدردانی از کارکنان شبکه بهداشت ری گفت: خوشبختانه بعد از کاهش شیوع بیماری کرونا و با تلاش همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری شاهد بهبود شاخص های بهداشتی و رشد عملکرد مراکز، پایگاه ها و خانه های بهداشت هستیم. 
دکتر اولیائی منش ادامه داد: شهرستان ری با توجه به ویژگی ها و مسائل مختلفی همچون گستردگی، جمعیت زیاد، فراوانی جمعیت اتباع و... نیازمند نگاه ویژه است و ما در معاونت بهداشت تلاش می کنیم با حمایت های بیشتر، پشتیبان شبکه بهداشت ری برای گسترش خدمات و کیفیت بهتر آن به مردم شهرستان باشیم. 
کلمات کلیدی
حسین حاجی رضایی
تهیه کننده:

حسین حاجی رضایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *