محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

بازدید معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری

دکتر سعید تاملی معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه با حضور در ستاد شبکه بهداشت شهرستان ری از روند اجرای طرح شهید سلیمانی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، روز چهارشنبه 19 آذر 99 دکتر سعید تاملی معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه در ستاد شبکه بهداشت شهرری حاضر شد و از روند اجرای طرح شهید سلیمانی بازدید کرد.
در این بازدید دکتر علیرضا شکیب ناظر طرح شهید سلیمانی در شهرستان ری نیز حضور داشت.
ابتدا دکتر علیرضا صدرائی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری توضیحاتی در مورد اقدامات انجام شده در خصوص طرح شهید سلیمانی در شهرستان ری ارائه کرد.
دکتر صدرائی با اشاره به برگزاری جلسه های متعدد با مسئولان سپاه مناطق مختلف، از آموزش و اطلاع رسانی دقیق به نیروهای بسیجی و سپاه خبر داد.
آموزش به کارکنان مراکزخدمات جامع سلامت و راه اندازی تیم های سیار نمونه گیری کرونا از دیگر اقداماتی بود که مدیر شبکه بهداشت در مورد آن صحبت کرد.
در ادامه دکتر تاملی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده، روند پیشرفت طرح شهید سلیمانی در شهرستان ری را بسیار خوب ارزیابی و توضیحاتی در مورد جزئیات طرح شهید سلیمانی ارائه کرد و از همه حاضران خواست با جدیت پیگیر اجرای دقیق این برنامه باشند.
در پایان دکتر تاملی با حضور در ستاد عملیاتی طرح شهید سلیمانی از نزدیک در جریان جزئیات اجرای طرح قرار گرفت.

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *