محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

بازدید نمایندگان وزارت بهداشت از برنامه‌های ویژه شبکه بهداشت شهرستان ری برای حجاج

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: دکتر محمد نصر دادرس و دکتر سروش نجف‌آبادی از وزارت بهداشت با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) از نزدیک در جریان برنامه‌های شبکه شهرری برای حجاج قرار گرفتند.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، روز شنبه هفتم شهریورماه دکتر محمد نصر دادرس مسئول و دکتر سروش نجف‌آبادی مدیر برنامه کشوری آنفولانزا با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) از نزدیک در جریان برنامه‌های شبکه شهرری که برای زائران خانه خدا اجرا می‌شود قرار گرفتند.
در این بازدید نمایندگان وزارت بهداشت با حضور در ترمینال حجاج و جایگاه ویژه شبکه شهرری از نزدیک فعالیت‌ها و روند اجرای برنامه‌ها را مورد ارزیابی قراردادند.
دکتر سروش با اشاره به اهمیت آموزش گفت: در هنگام عزیمت حجاج آموزش نقش کلیدی در پیشگیری و کنترل بیماری‌ها دارد و باید بااطلاع رسانی کافی به زائران آموزش دهیم تا مراقب سلامت خود باشند.
دکتر سروش ضمن قدردانی از زحمات کارکنان پایگاه بهداشت مراقبت مرزی از آنان خواست تا در زمان بازگشت حجاج بیشترین تمرکز خود را بر بیماریابی کرده تا بتوانند خدمات کافی را به افرادی که علائم خطر در آن‌ها مشاهده می‌شود ارائه کنند.
گفتنی شبکه بهداشت شهرستان ری برنامه‌های گسترده‌ای ازجمله کلاس‌های آموزشی برای زائران، روحانیون و مسئولین کاروان‌ها، آموزش چهره به چهره و توزیع جزوات آموزشی به‌طور مستمر در ایام حج انجام می‌دهند.
خبرنگار: سعیده شریفی
کلمات کلیدی
سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی