محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

بازدید کارشناسان شبکه شهر ری از سرای سالمندان کهریزک

با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و به‌منظور بررسی روند مراقب از سالمندان و مددجویان، کارشناسان شبکه بهداشت شهرری از سرای سالمندان کهریزک بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، در دوران اوج اپیدمی بیماری کرونا ویروس در جهان به سر می‌بریم و همگان می‌دانیم که سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای بیش از دیگران در معرض خطر هستند. به همین منظور کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان ری، پنج‌شنبه بیست و دوم اسفندماه با حضور در سرای سالمندان کهریزک از این مرکز بازدید کردند.

بازدید از بخش‌های مختلف، بررسی میزان امکانات حفاظتی برای بیماران و کارکنان، کلر سنجی و ارزیابی کنترل سالمندان و معلولان از مسائلی بود که در این بازدید بررسی شد.

در پایان کارشناسان شبکه نشست کوتاهی با مسئولان سرای سالمندان داشته و در خصوص نحوه همکاری شبکه بهداشت در این شرایط بحرانی بحث و تبادل‌نظر کردند.

محدود کردن بازدید خانواده‌ها و مردم از نکاتی بود که خوشبختانه توسط مسئولین سرای سالمندان از ابتدا اجراشده بود و در این جلسه به آن تأکید شد.

دکتر زهره توکلی کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها ضمن قدردانی از زحمات کارکنان سرای سالمندان بر محدود کردن رفت‌وآمدها و توجه به نکات بهداشتی و جداسازی افراد در معرض خطر تأکید و ابراز امیدواری کرد با رعایت نکات بهداشتی بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم.

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *