محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

بازدید کارشناسان معاونت بهداشت از مراکز شبکه شهرری

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکی تهران: این بازدید در راستای اجرای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت از مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت شبکه شهرری انجام شد.

به گزارش روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان شهرستان ري، بازدید کارشناسان ستاد معاونت بهداشت از واحدهای ارائه‌دهنده خدمت شبکه شهرری روز یکشنبه چهارم مردادماه برگزار شد.
در این بازدید کارشناسان معاونت بهداشت با حضور در مراکز و خانه‌های بهداشت، واحدهای موردنظر را ازنظر فنی، فضای فیزیکی و ساختاری بر اساس چک‌لیست عمومی طراحی‌شده مورد ارزیابی قراردادند.
پس از بازدید نشست مشترکی با حضور دکتر شریعتی معاون بهداشتی، دکتر تأملی معاون فنی، دکتر تاجیک مدیر و دکتر خوشرو معاون شبکه و مدیر گروه‌ها و کارشناسان ستاد معاونت و شبکه بهداشت شهرستان ری برگزار شد.
در این جلسه کارشناسان ضمن ارائه گزارش بازدید، نقاط ضعف و قوت مشاهده را شده را بیان کرده و پیشنهاد‌های خود را جهت بهبود شرایط و ارتقاء سطح ارائه خدمات مطرح کردند.
دکتر شریعتی معاون بهداشتی دانشگاه هدف از انجام چنین بازدیدهایی را برطرف کردن نقاط ضعف و ارتقاء سیستم از طریق مشارکت همه کارکنان و تجمیع افکار دانست.
دکتر تأملی معاون فنی دانشگاه نیز از همه کارشناسان خواست تا با ارائه گزارش بازدید به شبکه‌ها زمینه را برای برطرف کردن مشکلات و تقویت نقاط قوت فراهم کنند.
خبرنگار: سعیده شریفی
کلمات کلیدی
سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی