محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

بازدید کارشناسان وزارت بهداشت و معاونت بهداشت دانشگاه از خدمت‌رسانی شبکه شهرری در آسایشگاه سالمندان کهریزک

کارشناسان وزارت بهداشت و معاونت بهداشت دانشگاه تهران با حضور در آسایشگاه سالمندان کهریزک، ضمن بررسی شرایط این مرکز از نحوه خدمت‌رسانی شبکه بهداشت بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، کارشناسان وزارت بهداشت به همراه جمعی از کارشناسان معاونت بهداشت دوشنبه یازدهم فروردین‌ 99 با حضور در آسایشگاه سالمندان کهریزک از این واحد بازدید کردند.
در این بازدید دکتر محمد نیک‌فرجام مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها و مهندس حسن کریمی مدیر گروه سلامت کار معاونت بهداشت به همراه دکتر رضایی کارشناس وزارت بهداشت حضورداشته و در مورد شرایط مددجویان با منصوره جمالی نسب مدیر تیم شبکه بهداشت شهرری مستقر در آسایشگاه صحبت کردند.
جمالی نسب با اشاره به فعالیت مستمر تیم شبکه بهداشت از بیستم اسفندماه سال 1398 تاکنون گفت: هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا در کشور و با توجه به شرایط خاص مددجویان آسایشگاه، شبکه بهداشت شهرستان ری به‌سرعت وارد عمل شد و تیمی مشتمل بر کارشناسان بهداشت، پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها و بهداشت محیط به آسایشگاه اعزام کرد. از آن زمان تاکنون اعضای این تیم در آسایشگاه مستقرشده و ضمن همکاری با مسئولین و کارکنان آسایشگاه، اقدامات لازم برای کنترل و پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری را انجام‌شده است.

کارشناس شبکه افزود: جداسازی افراد بیمار، غربالگری مداوم، قرنطینه سازی کامل آسایشگاه، ممانعت از حضور بازدیدکنندگان، گندزدایی مداوم بخش‌ها و محوطه آسایشگاه، نظارت بر آشپزخانه و طبخ غذا و کنترل و مراقبت از بیماران و افراد مشکوک از مهم‌ترین اقداماتی است که تاکنون انجام‌شده و تا کنترل کامل اپیدمی ادامه خواهد داشت.

در این بازدید کارشناسان معاونت بهداشت و وزارت بهداشت از بخش‌های مختلف آسایشگاه بازدید کردند و در مورد مشکلات و کمبودها با مسئولین آسایشگاه و مسئولین تیم شبکه بهداشت به گفتگو نشستند.

دکتر محمد نیک‌فرجام ضمن قدردانی از مسئولین آسایشگاه و شبکه بهداشت گفت: مددجویان آسایشگاه سالمندان کهریزک به دلیل شرایط خاص جسمانی جزء گروه‌های در معرض خطر بوده و به همین دلیل نیاز به مراقبت‌های خاص دارند که خوشبختانه با همکاری مسئولین آسایشگاه و شبکه بهداشت تاکنون این مهم به‌خوبی انجام‌شده است.

 

 

 

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *