محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

برپایی غرفه های کنترل قند خون و آموزش پیشگیری از دیابت در شهرستان ری

به منظور آشنایی هرچه بیشتر مردم با بیماری دیابت و روش های کنترل آن، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری غرفه های سیار اندازه گیری قند خون و آموزش پیشگیری و کنترل دیابت راه اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، به همت واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیرواگیر و با همکاری واحدهای بسیج شهرستان ری، غرفه های اندازه گیری قند خون و آموزش شیوه های پیشگیری و کنترل بیماری در سطح شهرستان ری راه اندازی شد.

فهیما خراسانی نیا کارشناس واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیر واگیر ضمن اعلام این خبر گفت: بیماری دیابت یکی از مهم ترین بیماری های غیرواگیر است که با اطلاع رسانی دقیق به مردم و افزایش آگاهی به راحتی قابل کنترل و پیشگیری است. به همین منظور تصمیم گرفته شد با راه اندازی غرفه های سیار در نقاط مختلف شهر، ضمن اندازه گیری قند خون شهروندان، آموزش های لازم را در مورد این بیماری به مردم ارائه دهیم.

کارشناس شبکه بهداشت ضمن ابراز خرسندی از استقبال خوب مردم افزود: بسیار خوشحالیم که در روزهای فعالیت غرفه ها، استقبال مردم بسیار خوب بود و آرزو می کنیم با آشنایی هرچه بیشتر مردم با علل بروز این بیماری و رعایت اصول سبک زندگی سالم، شاهد کنترل دیابت باشیم.

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *