محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

برپایی همایش بزرگ روز جهانی بهداشت حرفه‌ای

همایش روز جهانی بهداشت حرفه‌ای با تکیه‌بر شعار این روز با عنوان پیگیری سلامت کار جوانان و پایان دادن به کار کودکان در شهرستان ری برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، همایش روز جهانی بهداشت حرفه‌ای با حضور کارشناسان شبکه‌های بهداشت ری و اسلامشهر و مرکز بهداشت جنوب تهران روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه 97 برگزار شد.
در این همایش یک‌روزه که باهدف گرامیداشت روز جهانی بهداشت حرفه‌ای و با محوریت توجه به‌سلامت کار جوانان و خاتمه دادن به کار کودکان، با حضور دکتر علیرضا صدرایی مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشت، مهندس محمدرضا رنجبران معاون شبکه شهرری و کارشناس مسئول بهداشت حرفه‌ای و مسئولین این رشته در شبکه اسلامشهر و مرکز بهداشت جنوب و کارشناسان شاغل در مراکز و پایگاه‌ها برگزار شد.
ابتدا مهندس رنجبران ضمن تبریک این روز، سلامت کارگران و کارکنان را نتیجه زحمات کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و تلاش‌های آنان دانست.
دکتر علیرضا صدرایی مدیر گروه بهداشت حرفه‌ای معاونت بهداشت سخنران بعدی بود که از زحمات همه‌جانبه کارشناسان بهداشت حرفه‌ای قدردانی کرد. وی پیشرفت این رشته در سال‌های اخیر را نتیجه تلاش‌های کارشناسان دانست و ابراز امیدواری کرد با توسعه بهداشت حرفه‌ای شاهد ارتقاء سلامت کارکنان و کارگران باشیم.
در ادامه مهندس حریری مدیر گروه دانشگاه شهید بهشتی گزارشی از فعالیت‌های بهداشت حرفه‌ای در حوزه آن دانشگاه ارائه داد.
مهندس فرورش کارشناس بهداشت حرفه‌ای وزارت بهداشت و دکتر عادل مظلومی عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران نیز از سخنران‌های این همایش بودند که در مورد مخاطرات کار کودکان و اهمیت توجه به‌سلامت کار جوانان صحبت کردند.
خبر: شریفی
عکس: حاج رضایی

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی