محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

برگزاری اولین جلسه کمیته نیازسنجی شبکه بهداشت شهرری

اولین جلسه کمیته نیازسنجی با حضور مدیر شبکه و کارشناس مسئولان ستادی باهدف آشنایی آنان با این برنامه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، در راستای اجرای برنامه کشوری نیازسنجی سلامت بر اساس شیوه‌نامه مربوطه در سال 1396، اولین جلسه کمیته مربوطه با هماهنگی واحد آموزش و ارتقای سلامت شبکه، روز دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور کارشناسان مسئول واحدهای ستادی در دفتر مدیریت شبکه برگزار شد.
این جلسه با سخنان دکتر تاجیک مدیر شبکه رسمیت یافت و در ادامه فرزانه فرد کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت درزمینه اهداف، چارچوب و ضرورت اجرای برنامه نیازسنجی سلامت جامعه، مراحل اجرای برنامه در دو سطح شهری و روستایی و روند مدیریت برنامه و اولویت‌بندی نیازها در سطوح محیطی و سطح شهرستان توضیحات لازم را بیان کرد.
همچنین گزارشی از اقدامات انجام‌شده در این زمینه همچون صدور ابلاغ برای اعضای تیم نیازسنجی شبکه، صدور ابلاغ سرپرستان مراکز به‌عنوان رئیس تیم نیازسنجی سلامت، برگزاری جلسه توجیهی و کارگاه آموزشی نیازسنجی ویژه سرپرستان و کارشناسان ناظر، تهیه پکیج برنامه نیازسنجی در قالب سی دی و بسته‌های آموزشی ارائه شد.
در پایان یک جلد از کتاب شیوه‌نامه اجرایی برنامه نیازسنجی سلامت جامعه جهت مطالعه و بهره‌برداری در اختیار کارشناس مسئولان ستادی قرار گرفت و تأکید شد به‌منظور توانمندسازی مدیران و کارکنان بخش بهداشت کشور در سامانه آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه امکان ثبت‌نام و آزمون دوره نیازسنجی سلامت نیز در نظر گرفته‌شده است.
دکتر تاجیک ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام‌شده توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت از همه حاضران خواست نسبت به زمان‌بندی اجرای برنامه طبق جدول گانت پایبند باشند.
خبرنگار: سعیده شریفی

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی