محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

برگزاری جشن بازنشستگی دو تن از کارشناسان شبکه شهرری

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: این مراسم به‌منظور گرامیداشت دو تن از کارشناسان واحد گسترش خانم‌ها افتخار صحرایی و نسرین سیف و با حضور مدیریت شبکه برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، روز دوشنبه سی‌ام آذرماه مراسمی به‌منظور قدردانی از خانم‌ها نسرین سیف و افتخار صحرایی دو تن از کارشناسان باسابقه واحد گسترش برگزار شد.
در این مراسم دوستانه و صمیمی دکتر تاجیک مدیر، دکتر شاه‌محمدی کارشناس مسئول گسترش و جمعی از کارشناسان ستادی حضور داشتند.
ابتدا دکتر تاجیک ضمن تبریک به دو همکار بازنشسته، از آنان به نیکویی یادکرد و گفت: خانم‌ها سیف و صحرایی دو کارشناس بسیار ب زبده شبکه بودند که باتجربه بی‌نظیر خود پشتوانه محکمی برای سازمان محسوب می‌شدند. آنان با دلسوزی خاصی پیگیری امور بودند و علاقه و توجه آنان به کار چیزی فراتر از انجام‌وظیفه بود.
وی ضمن آرزوی سربلندی و شادکامی برای این دو نفر، از سایر همکاران خواست تا دقت نظر و دلسوزی آنان را سرمشق خود قرار دهند.
دکتر شاه‌محمدی کارشناس مسئول واحد نیز در رابطه با این دو همکار گفت: بسیار خرسندم که توانستم مدت سه سال در کنار این کارشناسان کارکنم و از تجربیات آنان بهره‌مند شوم.
در پایان هدایایی از طرف همکاران به خانم‌ها صحرایی و سیف اهدا شد. دکتر تاجیک مدیر شبکه نیز با اهدا لوح تقدیر و هدایای جداگانه از این دو عزیز قدردانی کرد.
گفتنی است نسرین سیف و افتخار صحرایی دو کارشناس باسابقه واحد گسترش بودند که سالیان متمادی در این واحد کارکرده و بسیاری از کارکنان فعلی شبکه شهرری از تجربیات آنان بسیار آموخته و دانش فعلی خود را مرهون آموزش‌های این دو بزرگوار هستند.
خبرنگار: سعیده شریفی
کلمات کلیدی
سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی