محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

برگزاری جلسه هماهنگی بهداشت مدارس در شبکه شهرری

این جلسه با حضور نمایندگان آموزش پرورش و کارشناسان ستادی شبکه و باهدف هماهنگی برنامه‌های بهداشت مدارس اجرا شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، چند روزی از آغاز سال تحصیلی جدید می‌گذرد و شبکه بهداشت شهرستان ری در نظر دارد با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی با آموزش‌وپرورش، برنامه‌های بهداشتی را به بهترین نحو در مدارس اجرا کند. به همین منظور جلسه هماهنگی با حضور نمایندگان آموزش‌وپرورش در محل ستاد شبکه تشکیل شد.
در این جلسه دکتر خوشرو معاون شبکه و کارشناس مسئولان واحدهای مختلف ستادی ازجمله تغذیه، بهداشت روان، پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها، بهداشت محیط، بهداشت دهان و دندان و سلامت نوجوانان و مدارس حضور داشتند.
ابتدا معصومه ادریسی مسئول بهداشت مدارس شبکه به‌اجمال در مورد برنامه‌های مختلف واحد صحبت کرد و سپس هریک از حاضران نقطه نظرات خود را بیان کردند.
هماهنگی در خصوص اجرای برنامه آهن یاری و توزیع مکمل‌های ویتامین دی، توزیع شیر رایگان در مدارس، اجرای برنامه‌های بهداشت دهان و دندان به‌خصوص طرح وارنیش فلوراید و نظارت بر بوفه‌های مدارس از مهم‌ترین نتایج این جلسه بود.
دکتر خوشرو معاون شبکه ضمن قدردانی از همکاری آموزش‌وپرورش، ابراز امیدواری کرد تا با همکار صمیمانه دو سازمان شاهد اجرای موفق برنامه‌های بهداشتی در مدارس و درنهایت سلامتی کودکان و نوجوانان شهرستان باشیم.
خبرنگار: سعیده شریفی
کلمات کلیدی
سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی