محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

برگزاری جلسه هماهنگی شبکه بهداشت و آموزش و پرورش در شهرستان ری

به منظور برنامه ریزی و هماهنگی برای اجرای دقیق شیوه نامه های بهداشتی در مدارس، جلسه ای با حضور سرپرست شبکه بهداشت و مسئولان آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، روز یکشنبه بیست و یکم آذر ماه، جلسه ای با حضور دکتر علی تاجدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، معصومه ادریسی کارشناس مسئول واحد سلامت جوانان ومدارس و مسئولین نواحی آموزش و پرورش شهرستان ری برگزار شد.

ابتدا دکترتاجدار ضمن خیر مقدم به حاضران، بر ضرورت توجه به اجرای شیوه نامه های بهداشتی در مدارس اشاره کرد و گفت: سلامت دانش آموزان از مهم ترین مسائل جامعه است و دراین شرایط خاص باید با همکاری یکدیگر تلاش کنیم تا ضمن تامین سلامت کودکان و نوجوانان، شرایط را برای برگزاری کلاس های حضوری فراهم کنیم.

در ادامه معصومه ادریسی در مورد نحوه اجرای شیوه نامه های بهداشتی درمدارس صحبت کرد. وی در مورد اهمیت تهویه مناسب کلاس ها، آموزش به دانش آموزان و خانواده ها در خصوص ضرورت استفاده از ماسک و تزریق واکسن کرونا، توجه به کارکنان و دانش آموزان علامت دار و بیمار و شستشوی دست و استفاده مناسب از مواد ضدعفونی صحبت کرد.

ادریسی ضمن تشکر از همراهی بسیار خوب آموزش و پرورش، بر لزوم تداوم این همکاری تاکید کرد و از حاضران خواست تا زمینه همکاری با کارشناسان شبکه بهداشت در هنگام بازدید از مدارس را فراهم کرده و به آموزش ها و دستورالعمل ها توجه کنند.

در ادامه نمایندگان آموزش و پرورش نقطه نظرات خود را بیان کرده و پیشنهاداتی برای تامین سلامت دانش آموزان و بهبود فضای آموزشی ارائه شد.

 

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *