محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

با حضور دکتر علی رضا اولیائی منش، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، مراسم تکریم دکتر علی تاجدار، سرپرست پیشین و معارفه دکتر مصطفی امینی، سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، روز دوشنبه سوم مهر ماه 1402 با حضور دکتر علی رضا اولیائی منش، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر سعید تاملی، معاون فنی، دکتر محمد رضا قیوم زاده، معاون اجرایی، دکتر عباس مزینانی مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت، دکتر آرمان مدرس معاون، سرپرستان مراکز خدمات جامع سلامت، مسئولین و کارشناسان واحدهای ستادی شبکه بهداشت، مراسم تکریم دکتر علی تاجدار، سرپرست پیشین و معارفه دکتر مصطفی امینی، سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر علی رضا اولیائی منش معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند دکتر تاجدار در زمان مدیریت ایشان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: در حکومت اسلامی مسئولیت ها بسیار پربهاست و افرادی که وظیفه خدمت را می پذیرند، مسئولیت سنگینی را برعهده می گیرند.

وی ادامه  داد : دکتر تاجدار صادقانه و با روحیه جهادی به کار پرداخت و در مدت حضورشان اتفاقات خوبی در حوزه های مختلف عمارنی و شاخص های بهداشتی شهرستان افتاده است و این حاصل تلاش خوب ایشان و همکاران شبکه بهداشت و درمان ری است.

دکتر اولیائی منش افزود: دکتر امینی از مدیران با تجربه دانشگاه علوم پزشکی تهران است، مسئولیت های مختلفی را بر عهده داشته و در مقطعی هم در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در جایگاه معاون شبکه بهداشت خدمت کرده و با حوزه فعالیت بهداشت در شهرستان ری به خوبی آشناست.

دکتر تاجدار سرپرست پیشین شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری موفقیت های به دست آمده را حاصل همدلی و تلاش همگی همکاران بیان و از زحمات و همراهی همکاران ستاد و واحدهای محیطی شبکه بهداشت و درمان ری قدردانی کرد.

دکتر مصطفی امینی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با ابراز خرسندی از حضور مجدد در جمع همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: حضور همکاران خوب در معاونت بهداشت دانشگاه، علاقمندی شخصی به فعالیت در حوزه بهداشت و خدمت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری که خاطرات خوبی از حضور در آن دارم، از دلایلی است که این مسئولیت را پذیرفتم.

 دکتر مصطفی امینی با قدردانی از اعتماد دکتر قناعتی، رئیس و دکتر اولیائی منش، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: امیدوارم در کنار همکاری و همراهی همکاران شبکه بهداشت ری و حمایت مسئولین، بتوانیم روزهای خوبی را برای مردم شهرستان ری و همکاران رقم بزنیم.

حسین حاجی رضایی
تهیه کننده:

حسین حاجی رضایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *