محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

برگزاری مراسم روز حسابدار در شبکه بهداشت ری

با حضور دکتر علی تاجدار، سرپرست، دکتر آرمان مدرس معاون بهداشت و دکتر مجید دل آور معاون اجرایی، محسن فتح اله، مسئول امور مالی و حسابداری، کارشناسان ستادی واحد حسابداری و صندوق داران مراکز خدمات جامع سلامت، مراسم گرامی داشت روز حسابدار در سالن اجتماعات شبکه بهداشت ری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، روز دوشنبه 21 آذرماه 1401و با حضور دکتر علی تاجدار، سرپرست، دکتر آرمان مدرس معاون بهداشت و دکتر مجید دل آور معاون اجرایی، محسن فتح اله، مسئول امور مالی و حسابداری، کارشناسان ستادی واحد حسابداری و صندوق داران مراکز خدمات جامع سلامت، مراسم گرامی داشت روز حسابدار در سالن اجتماعات شبکه بهداشت ری برگزار شد.

دکتر علی تاجدار، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، ضمن تبریک روز حسابدار به همکاران حسابدار و صندوق دار و تجلیل و قدردانی از زحمات آنها گفت: فعالیت های مرتبط با امور مالی و حسابداری تلاش، دقت و مسئولیت پذیری زیادی را طلب می کند و خوشبختانه این ویژگی ها در همکاران حسابدار و صندوق دار شبکه بهداشت ری وجود دارد.

دکتر تاجدار با اشاره به اهمیت کار صندوقداران گفت: همکاران صندوق دار در پیشانی درگاه خدمت مراکز خدمات جامع سلامت و در واقع در اولین سطح مواجه با ارباب رجوع قرار دارند و با روحیه ای شاداب و سعه صدر پاسخ مراجعینی را می دهند که بعضا ممکن است ناراحتی هایی هم داشته باشند و وقتی با روی گشاده و پاسخگویی شما برخورد می کنند، با آرامش بیشتری خدمت خود را از سایر همکاران دریافت می کنند.

در ادامه محسن فتح اله مسئول حسابداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری نیز ضمن تبریک روز حسابدار به همکاران ستادی حسابدار و صندوق داران مراکز محیطی گفت: این مراسم با حمایت دکتر تاجدار مدیر شبکه بهداشت ری و برای اولین بار است که برگزار می شود، جایگاه حسابداری و امور مالی شبکه بهداشت بسیار مهم و تاثیر گذار است و این شغل به همراه خود استرس و نگرانی هایی های  در پی دارد و امیدواریم با راه اندازی سامانه جدید کارانه ی عملکردی دانشگاه (CIS)، ضمن آموزش همکاران و مدیریت آسان تر صندوق های دریافت و پرداخت شاهد فعالیت دقیق تر و با نگرانی های کمتر همکاران باشیم.

فتح اله ادامه داد: در تلاشیم با حمایت مدیر شبکه بهداشت ری، و برگزاری مراسم هایی از این دست، روحیه، نشاط و شادابی همکاران را افزایش دهیم.

در این مراسم دست نوشته هایی توسط معصومه شعبانی و ندا متهور برای گرامی داشت روز حسابدار و تجلیل از زحمات آنها خوانده شد و جمعی از همکاران خاطرات و مشکلات محیط کار خود را بیان کردند.

در پایان مراسم دکتر علی تاجدار، با اهدای لوح تقدیر و هدایای مهناز طاهری پور، مدیر امور مالی دانشگاه، از زحمات و تلاش های همکاران حسابدار و صندوق دار تجلیل و قدردانی کرد.

 

کلمات کلیدی
حسین حاجی رضایی
تهیه کننده:

حسین حاجی رضایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *