محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

برگزاری نخستین جلسه شورای بهورزی در سال 1401

با حضور دکتر علی تاجدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، نخستین جلسه دوره جدید شورای بهورزی در سال 1401 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، با حضور دکتر علی تاجدار سرپرست، گیتی هاشمی سرپرست واحد گسترش، مهدیه اینانلو رئیس امور اداری و عمومی، امیر سعداله زاده مسئول حراست، مهندس محمد بخشی پور مسئول رایانه شبکه بهداشت و درمان شهرستان و نمایندگان بهورزان، نخستین جلسه دوره جدید شورای بهورزی در سال 1401 برگزار شد.

ابتدا دکتر علی تاجدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، با اشاره نقش مهم و تاثیرگذار بهورزان در بهبود شاخص های بهداشتی کشور گفت: بالا بردن کیفیت بازآموزی و آموزش مطالب جدید به بهورزان، استفاده از بهوزان فعال و توانمند در امر آموزش، نقش مهمی در افزایش توان علمی و عملی همکاران بهورز و ارائه خدمات مطلوب تر خواهد داشت.

در ادامه گیتی هاشمی سرپرست واحد گسترش شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، با تشکر از زحمات بهورزان در امر واکسیناسیون کرونا گفت: با توجه به کنترل بیماری کرونا، ارائه خدمات بهداشتی در روستاها، می بایست به شرایط قبل از شیوع بیماری بازگردد، تلاش برای بالابردن شاخص ها، برنامه ریزی و پیگیری فعال، مستند سازی خدمات در سامانه، انجام به موقع دهگردشی مورد توجه قرار گرفته و در موضوع واکسیناسیون کرونا نیز برنامه ریزی به نحوی انجام شود که واکسن حتما در خانه بهداشت موجود باشد.

در این جلسه همچنین از طرف نمایندگان بهورزان مطالبی در خصوص تعیین استانداردهای اقلام مصرفی خانه های بهداشت و تحویل به موقع آنها، برگزاری اردوی بهورزی، همزمان با ایام روز بهورز، قطعی اینترنت و تاثیر آن بر کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و مواردی دیگر مطرح و در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد.

کلمات کلیدی
حسین حاجی رضایی
تهیه کننده:

حسین حاجی رضایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *