محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

برگزاری وبینار آموزشی با موضوع چاقی در دوران اپیدمی برای کارکنان آموزش و پرورش شهرستان ری

همزمان با هفته ملی سلامت بانوان و به همت واحد بهداشت خانواده، وبینار آموزشی با موضوع چاقی در دوران اپیدمی با حضور مدیران و کارکنان نواحی مختلف آموزش و پرورش شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، همزمان با هفته ملی سلامت بانوان وبینار آموزشی با موضوع چاقی در دوران اپیدمی روز سه شنبه بیست و نهم مهر ماه برگزار شد.
در این جلسه آموزشی مجازی که به همت واحد بهداشت خانواده و با همکاری واحد بهبود تغذیه برگزار شد، مدیران وکارکنان نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهرستان ری حضور داشتند.
بهناز یعقوبی کارشناس سلامت بانوان، ماندانا دقیقی کارشناس مسئول و هانیه ولایتی کارشناس واحد بهبود تغذیه در این وبینار در مورد ارتباط چاقی در دوران اپیدمی صحبت کردند.
ضرورت توجه به تغذیه مناسب در دوران اپیدمی، اهمیت ورزش وفعالیت بدنی در خانه و محل کار وتوجه به حفظ وزن ایده آل در شرایط کنونی از مهم ترین مسائلی بود که در این جلسه تدریس شد.
بهناز یعقوبی کارشناس سلامت بانوان در خصوص برگزاری این وبینار گفت: هدف ما مطلع کردن کارکنان آموزش و پرروش و آموزش به آنان در خصوص اهمیت حفظ سبک زندگی سالم در دوران اپیدمی ویروس کرونا بود تا آنان بتوانند این آموزش ها را به دانش آموزان و خانواده ها انتقال دهند.

کلمات کلیدی
سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *