محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

برگزاری کمیته کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان در شبکه ری

کمیته کاهش آسیب باهدف بررسی مشکلات اجتماعی و برنامه‌ریزی برای کنترل و کاهش این مشکلات در شبکه بهداشت شهرستان ری تشکیل شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، کمیته کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور نمایندگان اداره‌های مختلف این شهرستان، چهارشنبه دوازدهم آبان ماه در شبکه بهداشت شهرستان ری تشکیل شد.
در این نشست نمایندگانی از شهرداری‌های مناطق مختلف، دانشگاه آزاد، آموزش‌وپرورش، اداره‌های کار و ورزش، هلال‌احمر و سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند.
از شبکه بهداشت شهرستان ری نیز دکتر فاطمه تاجیک مدیر، دکتر خوشرو معاون و دکتر امینی مشاور اجرایی حضور داشتند.
ابتدا دکتر تاجیک ضمن قدردانی از حضور همکاران، برپایی چنین نشست‌هایی را در پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم و مؤثر دانست.
تاجیک افزود: مشکلاتی همچون اعتیاد و خودکشی یک معضل پیچیده است که عوامل مختلفی در بروز آن‌ها مؤثر است، به همین دلیل برای کنترل آن‌ها نیز باید یک همکاری و همدلی جمعی وجود داشته باشد.
در ادامه، نمایندگان اداره‌های مختلف گزارشی از اقدامات انجام‌شده در راستای تحقق مصوبات نشست‌های قبلی را بیان کردند. فعالیت‌هایی همچون توسعه فضای سبز، احداث ورزشگاه، برپایی جلسات آموزشی با موضوع‌های روان‌شناختی، احداث کلینیک سلامت در دانشگاه آزاد و آموزش به دانش آموزان والدین در مدارس ازجمله اقداماتی بود که توسط سازمان‌های مختلف انجام‌شده است.
در پایان مقرر شد فعالیت‌های آموزشی به‌منظور پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی با تلاش بیشتری در شهرستان انجام شود و جهت کنترل معضلات موجود هماهنگی‌های لازم بین اعضای کمیته برقرار باشد.
خبرنگار: سعیده شریفی

 

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی