محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

به همت شبکه بهداشت شهرستان ری

به خانواده‌های شهدای حادثه ساختمان پلاسکو خدمات روانشناسی ارائه شد

به‌منظور ارائه خدمات روانشناسی به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه ساختمان پلاسکو، یکی از روانشناسان این شبکه در محل پزشکی قانونی کهریزک حاضر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، تنها دو روز پس از حادثه تلخ ساختمان پلاسکو و هم‌زمان با انتقال اجساد آتش‌نشانان فداکاری که جان خود را درراه کمک به هم‌وطنان خود از دست دادند، روانشناسان شبکه بهداشت شهرستان ری در محل پزشکی قانونی کهریزک حاضر شدند.
علی فرجی از روانشناسان بالینی این شبکه که در محل پزشکی قانونی حاضر شد در این رابطه گفت: خانواده‌های آتش‌نشانان فداکار، روزهای سخت و دردناکی را می‌گذرانند و هدف ما این است که آنان احساس تنهایی نکرده و بدانند همه ایران با آن‌ها همدرد هستند. ضمن آنکه حضور یک روانشناس در این لحظات تلخ می‌تواند بار غم و اندوه را برای آنان کمتر کند.
دکتر غلامی کارشناس مسئول سلامت روان شبکه بهداشت شهرستان ری نیز بیان داشت: تیم روانشناسی این شبکه آمادگی کامل جهت ارائه خدمت به این عزیزان را دارد و همه تلاش ما این است که به مصدومان و بازماندگان این سانحه دل‌خراش بهترین خدمات را ارائه دهیم.
توضیح آن که ساعت ۷:۵۹ صبح روز پنج شنبه 30 دی سال 95، وقوع حادثه حریق در ساختمان پلاسکو به آتش نشانی اطلاع داده شد و در پی آن بیش از ۲۰۰ آتش نشان در قالب ۱۰ ایستگاه به محل اعزام شده و موفق به مهار و اطفای حریق در این ساختمان شدند، اما هنوز دقایقی نگذشته بود که این ساختمان 53 ساله مجدد شعله‌ور شد و  در ساعت 11:15 به طور کامل فرو ریخت.
خبرنگار: سعیده شریفی

 

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی