محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

جلسه مشترک مسئولین اجرایی برنامه پزشک خانواده و مدیریت شبکه بهداشت شهرستان ری

این جلسه باهدف بررسی روند اجرای برنامه، نقاط ضعف و قوت و برنامه‌ریزی جهت ارتقا و بهبود طرح با حضور مسئولین اجرایی در مراکز بهداشتی درمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، در این جلسه دکتر تاجیک مدیر، دکتر خوشرو معاون و دکتر شاه‌محمدی کارشناس مسئول واحد گسترش و همه پزشکان و ماماهای طرح پزشک خانواده شبکه شهرری حضور داشتند.
ابتدا دکتر شاه‌محمدی گزارشی در مورد وضعیت فعلی برنامه و تعداد نیروهای فعال و افرادی که از ابتدای سال جاری جذب شبکه شده‌اند ارائه کرد.
در ادامه دکتر تاجیک ضمن تشکر از فعالیت‌های کارکنان، بر اهمیت برنامه پزشک خانواده در بهبود وضعیت سلامت مردم مناطق روستایی تأکید کرد و خواستار دقت هرچه بهتر و بیشتر کارکنان در اجرای صحیح برنامه‌های بهداشتی شد.
سپس پزشکان و ماماهای مناطق مراکز مختلف به بیان مشکلات خود پرداخته و پیشنهاد‌های سازنده‌ای جهت برطرف کردن نواقص بیان کردند.
مدیر شبکه بهداشت شهرستان ری با قدردانی از توجه پزشکان و ماماها و بررسی موشکافانه آن‌ها در مورد نقاط ضعف و قوت سیستم، این دقت نظر را نشانه دلسوزی آن‌ها و علاقه به محیط کار خود دانسته و گفت: بی‌شک همکاری نزدیک همه افراد یک سیستم در ارتقاء آن نقش مهمی دارد و امیدوارم با مشارکت در برطرف کردن مشکلات موفق باشیم.
در این جلسه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌هایی جهت ایجاد شرایط رفاهی بهینه برای کارکنان و ارتقاء سطح خدمات انجام شد./ق
خبرنگار: سعیده شریفی
کلمات کلیدی
سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی