محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

جلسه هماهنگی آزمایشگاه‌های شبکه بهداشت شهرستان ری برگزار شد

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکی تهران: برنامه‌ریزی و هماهنگی به‌منظور ارائه خدمات سریع و باکیفیت به مردم مهم‌ترین مسئله‌ای بود که در این جلسه مطرح شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان شهرستان ري، جلسه هماهنگی آزمایشگاه‌های شبکه بهداشت شهرستان ری با حضور دکتر سید حسن خوشرو معاون و دکتر مجید نیاسری مسئول و جمعی از کارکنان آزمایشگاه‌ها در محل ستاد شبکه تشکیل شد.
ابتدا دکتر نیاسری مختصری در مورد نحوه فعالیت آزمایشگاه‌ها صحبت کرد. وی با اشاره به گسترش فعالیت این واحد در سال‌های اخیر، ابراز امیدواری کرد با توسعه بیشتر آزمایشگاه‌ها بتوان دسترسی مردم شهرستان را به خدمات تشخیصی بیشتر کرد.
سپس دکتر خوشرو به نقش مهم خدمات پاراکلینیک در یاری‌رساندن به پزشکان و تشخیص بهتر بیماری‌ها در دنیای امروز پزشکی اشاره کرد و ضمن تشکر از زحمات همکاران از آنان خواست تا دقت و توجه بیشتر در فعالیت‌های خود داشته باشند.
خوشرو در این رابطه گفت: دقت و سرعت دو اصل مهم در کار آزمایشگاه است؛ زیرا ارائه پاسخ صحیح در کمترین زمان ممکن می‌تواند در درمان بیماران نقش مهمی ایفا کند.
در ادامه در مورد کمبودها، وسایل و تجهیزات موردنیاز برای توسعه آزمایشگاه‌ها و بهبود شرایط صحبت شد و هریک از کارکنان پیشنهاد‌های خود را مطرح کردند.
گفتنی است در حال حاضر سه مرکز بهداشتی درمانی بدر، حسن‌آباد و کهریزک این شبکه دارای آزمایشگاه فعال است.
خبرنگار: سعیده شریفی
کلمات کلیدی
سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی