محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

جلسه هماهنگی استقرار و توسعه نظام نوین سلامت در شبکه بهداشت شهرستان ری برگزار شد

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: در این جلسه مدیریت شبکه هماهنگی‌های لازم برای راه‌اندازی پایگاه‌ها و توسعه نظام نوین سلامت در شهرستان را با واحدهای مرتبط انجام داد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، در این جلسه دکتر تاجیک مدیر، دکتر خوشرو معاون و مسئولین واحدهای اداری، مالی، دارویی و گسترش حضور داشتند.
ابتدا دکتر تاجیک با اشاره به اهمیت استقرار و توسعه نظام نوین سلامت و ضرورت راه‌اندازی پایگاه‌های جدید از واحدها خواست تا نیازهای خود را بیان کنند.
در ادامه واحدهای گسترش و دارویی لیستی از وسایل و تجهیزات موجود و نیازها را برای اجرای برنامه بیان کردند. در ادامه علی سرمستی مسئول امور اداری گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده تاکنون در خصوص نوسازی، بازسازی و تعمیر واحدهای محیطی ارائه کرد.
در این جلسه دکتر تاجیک بر ضرورت همکاری واحدهای مختلف تأکید کرد و گفت: نظام نوین سلامت طرحی جامع است که رفاه حال مردم را در پی خواهد داشت. اجرای چنین برنامه‌ای یقیناً همکاری بیش‌ازپیش همه واحدها را می‌طلبد.
برنامه‌ریزی برای واحدهای اداری و مالی، تعیین گردش کار خرید وسایل، هماهنگی جهت کاهش زمان تحویل وسایل از انبار و ارسال تجهیزات و لوازم به پایگاه‌ها از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.
در پایان مدیر شبکه شهرری از زحمات همه همکاران برای اجرای برنامه‌های بهداشتی قدردانی و تشکر کرد.
خبرنگار: سعیده شریفی
کلمات کلیدی
سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی