محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

جلسه کمیته ممنوعیت تبلیغ کالاهای آسیب رسان شبکه بهداشت شهرستان ری تشکیل شد

به منظور هماهنگی بیشتر و اطلاع رسانی به سازمان های مختلف شهرستان، کمیته ممنوعیت تبلیغ کالاهای آسیب رسان با حضور معاون شبکه بهداشت شهرستان ری تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، جلسه کمیته ممنوعیت تبلیغ کالاهای آسیب رسان روز دوشنبه 31 خرداد 1400با حضور دکتر آرمان مدرس معاون شبکه بهداشت شهرستان ری تشکیل شد.
در این جلسه معصومه جنتی کارشناس مسئول واحد بیماری های غیر واگیر، زهره سرتیپی کارشناس مسئول واحد غذا و دارو و مهندس مهرداد سلامی کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط حضور داشتند.
ابتدا دکتر مدرس ضمن قدردانی از حضور همکاران، به نقش مهم تبلیغ و اثرات آن بر مصرف کنندگان اشاره کرد. وی مدیریت تبلیغات را بخشی از وظایف مهم شبکه بهداشت دانست و گفت: با مدیریت صحیح می توان مردم را به شیوه زندگی سالم و منع استفاده از مواد خوراکی و دارویی و بهداشتی غیر مجاز ترغیب کرد.
در ادامه معصومه جنتی در خصوص اقدامات انجام شده و هماهنگی با سازمان های مختلف شهرستان صحبت کرد و گفت: در مورد منع تبلیغ مواد خوراکی غیر مجاز هماهنگی های لازم با آموزش و پرورش انجام شده و امید است بابازگشایی مدارس شاهد اجرای دستورالعمل ها باشیم.
در این جلسه مقرر شد واحدهای مرتبط با اقلام خوراکی، آرایشی و بهداشتی هماهنگی های لازم را با سازمان های مرتبط مانند آموزش و پرورش، فرمانداری و اتحادیه ها و اصناف مختلف انجام داده تا از تبلیغ مواد آسیب رسان و در معرض دید بودن آنها جلوگیری و در صورت مشاهده تخلفات با هماهنگی مراجع قضایی اقدام قانونی انجام شود.

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *