محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

حضور شبکه بهداشت شهرستان ری در رزمایش امنیت و آرامش در بلایای طبیعی شهرستان ری

رزمایش امنیت و آرامش در بلایای طبیعی با حضور تیمی از شبکه بهداشت و درمان و سازمان ها و اداره های مختلف، در شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، رزمایش آرامش و امنیت در بلایای طبیعی با حضور سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ، دکتر حسین توکلی کجانی معاون استادار تهران و فرماندار شهرستان ری، دکتر آرمان مدرس معاون شبکه بهداشت و جمعی از مسئولین شهرستان روز دوشنبه بیستم دی ماه در منطقه کهریزک برگزار شد.

هدف از این رزمایش بررسی آمادگی اداره های مختلف در هنگام وقوع حوادث طبیعی بود. شبکه بهداشت شهرستان ری با تیمی کامل شامل پزشک، مراقب سلامت و کارشناس بهداشت محیط و تجهیزات کامل بهداشتی درمانی در این برنامه شرکت کرده بود.

منصوره جمالی نسب کارشناس مسئول بحران شبکه شهرری در این رابطه گفت: این شبکه با تیمی کامل در این رزمایش شرکت کرد و کار رسیدگی به مصدومین و مجروحین، ارائه خدمات بهداشتی، بررسی اماکن و آب آشامیدنی از نظر بهداشت محیط و همکاری با سایر سازمان ها را طبق برنامه به خوبی انجام داد.

دکتر مدرس نیز برگزاری چنین برنامه هایی را در آمادگی بیشتر اداره ها بسیارمهم دانست و گفت: این رزمایش نشانگر نقاط ضعف وقوت ما بود و این مهم در برنامه ریزی های آینده بسیار مفید است.

 

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *