محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

دانش آموزان شهرستان ری در مورد اصول بهداشت دهان و دندان آموزش دیدند

به منظورآشنایی هرچه بیشترکودکان و نوجوان با اصول بهداشت دهان و دندان، در هفته سلامت جلسه های آموزشی در مدارس شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، در هفته سلامت دندانپزشکان و دستیاران آنها فعالیت وسیعی در مدارس داشتند. هدف اصلی، آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با اصول بهداشت دهان و دندان و انجام مراقبت های اولیه برای آنان بود.

دکتر فاطمه سعیدی کارشناس واحد دهان و دندان در این رابطه گفت: مراقبت های بهداشتی دهان و دندان درکودکی بسیار مهم است و اگر سلامت دندان در سنین پایین تامین شود، افراد در بزرگسالی مشکلات کمتری خواهند داشت. به همین منظور در هفته سلامت دندانپزشکان و دستیاران آنها با حضور فعال در مدارس در خصوص آموزش اصول بهداشتی و معاینات اولیه دهان و دندان فعالیت گسترده ای داشتند.

دکتر عبدالله عیوضی کارشناس مسئول واحد دهان و دندان افزود: هفته سلامت فرصت مناسبی برای فعالیت های بهداشتی بود. دندانپزشکان با حضور در مدارس معاینات اولیه بهداشتی را برای دانش آموزان انجام داده و توصیه های لازم برای درمان های لازم به مسئولین مدارس و اولیاء دانش آموزان ارائه شد.

عیوضی افزود: دستیاران دندانپزشکان نیز مشارکت گسترده ای در این طرح داشته و آموزش های لازم را به زبان ساده برای برای دانش آموزان بیان کردند.

 

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *