محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

هم‌زمان با آخرین روزهای سال

دست‌های مهربان التیام‌بخش دردهای بیماران در شهرستان ری شد

نهمین مرحله طرح جهادی دست‌های مهربان باهدف ارائه خدمات تخصصی به بیماران با حضور جمعی از پزشکان متخصص در شهرستان ری اجرا شد.

??? ????? ??????? ?????? ?? ?? ????? ??????? ? ??????? ??????? ?? ?? ???? ?????

گالری عکس یک

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، طرح جهادی دست‌های مهربان روز پنج‌شنبه سیزدهم اسفندماه در دو منطقه فشافویه و قلعه‌نو شهرستان ری اجرا شد.
در این برنامه متخصصین رشته‌های مختلف مانند چشم، داخلی، اطفال، زنان، کودکان، روان‌پزشک و قلب حضورداشته و به ارائه خدمات تخصصی برای بیماران پرداختند.
با توجه به اجرای چندین مرحله طرح جهادی دست‌های مهربان، مردم آشنایی خوبی با این برنامه داشتند به نحوی که از هفته قبل جهت انجام معاینات غربالگری مراجعه و در روز اجرای طرح جهت دریافت خدمات تخصصی اقدام کردند.
فعالیت گسترده کارکنان دو مرکز بهداشتی درمانی حسن‌آباد و قلعه‌نو از روزهای قبل و شناسایی بیماران نیازمند نیز کار را برای پزشکان متخصص ساده‌تر کرده بود.
دکتر سید حسن خوشرو معاون شبکه بهداشت شهرستان ری که مسئولیت هماهنگی این طرح در شهرستان را بر عهده دارد اجرای چنین برنامه‌هایی را برای مردم بسیار مفید دانست و ابراز امیدواری کرد این طرح با انسجام بیشتری تداوم داشته باشد.
گفتنی است همکاری مقامات محلی قلعه‌نو و فشافویه با شبکه بهداشت شرایط را برای اجرای هرچه بهتر طرح جهادی دست‌های مهربان فراهم کرده است./ق

خبرنگار: سعیده شریفی

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی