محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

دیدار صمیمانه وزیر بهداشت با مردم منطقه محمود آباد شهرری

دکتر حسن قاضی زاده هاشمی با حضور در کوره های آجر پزی محمود آباد شهرری، ضمن گفتگو با اهالی، از نزدیک امکانات بهداشتی و نیازهای مردم منطقه را مورد ارزیابی قرار داد

گالری عکس
روز پنج شنبه ششم اردیبهشت ماه و همزمان با هفته سلامت، دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت از کوره های آجر پزی محمود آباد شهرری بازدید کرد و از نزدیک با اهالی منطقه به گفتگو نشست.
در این دیدار دکتر دلاوری معاون بهداشتی دانشگاه، دکتر تاملی معاون فنی معاونت بهداشت، دکتر تاجیک مدیر شبکه شهرری، هدایت الله جمالی پور فرماندار شهرری و جمعی از مقامات محلی  حضور داشتند.
وزیر بهداشت از محل زندگی و کار اهالی منطقه بازدید کرده و به ارزیابی امکانات بهداشتی منطقه پرداخت.
دکتر هاشمی همچنین از غرفه های ارائه خدمات بهداشتی که با همکاری شهرداری و شبکه شهرری به مناسبت هفته سلامت در منطقه برپا شده بود بازدید کرده و قند و فشار خون خود را نیز اندازه گیری کرد.
دکتر تاجیک مدیر شبکه بهداشت شهرستان ری، ضمن تشریح وضعیت بهداشتی منطقه در مورد خدمات ارائه شده مانند برپایی کلینیک سیار دندانپزشکی، اجرای طرح ویزیت رایگان بیماران با کمک خیرین، ارائه خدمات تخصصی رایگان با حضور پزشکان متخصص و بازسازی و تجهیز خانه بهداشت پرداخت.
در این دیدار صمیمانه که جمع کثیری از مردم منطقه نیز حضور داشتند، دکتر هاشمی از نزدیک با مردم به گفتگو نشسته و در خصوص توسعه و بهبود شرایط بهداشتی قول مساعد داد.
خبر: شریفی
عکس: حاج رضایی

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی