محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

قدردانی دکتر فاطمه تاجیک از مسئول تجهیزات پزشکی شبکه شهرری

این قدردانی به دلیل تلاش های مریم گودرزی در تهیه و خرید تجهیزات استاندارد و با کیفیت و نگهداری از وسایل موجود و آموزش شیوه های صحیح استفاده از تجهیزات به کارکنان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، روز سه شنبه بیست و یکم آذرماه، دکتر فاطمه تاجیک مدیر شبکه شهرری در جلسه ای که با حضور همه کارکنان واحد امور دارویی و تجهیزات پزشکی برگزار شد، از زحمات مریم گودرزی کارشناس تجهیزات پزشکی شبکه قدردانی کرد.
مدیر شبکه در این نشست تهیه وسایل با کیفیت و استاندارد را یک اصل مهم در ارائه خدمات بهتر به مردم دانست و گفت: از زمان حضور خانم گودرزی، شاهد تغییرات شگرفی در خرید وسایل و تجهیزات بوده ایم. تهیه بهترین وسایل با مناسب ترین قیمت و بر اساس استانداردهای اعلام شده از اقداماتی است که در حال حاضر به بهترین نحو در شبکه انجام می شود.
تاجیک در ادامه به افزایش کارآیی تجهیزات اشاره کرد و گفت: کالیبره کردن وسایل، نظارت بر شیوه نگهداری تجهیزات و آموزش نحوه استفاده صحیح از وسایل از فعالیت هایی است که خانم گودرزی به طور مداوم انجام می دهد و همین مسئله سبب افزایش طول عمر وسایل و کاهش هزینه ها به نحو چشمگیری شده است.
در این جلسه مدیر شبکه با اهدای لوح تقدیر از زحمات مریم گودرزی قدردانی کرد.
خبر: شریفی
عکس: حاج رضایی

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی