محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

قدردانی فرماندهان سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری

سرهنگ پاسدار روح الله قنبری، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با حضور در شبکه بهداشت شهرری، از زحمات و فعالیت های مدیران و کارکنان شبکه در راستای مقابله با اپیدمی ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، جمعی از فرماندهان سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) روز دوشنبه بیست و سوم فروردین ماه با حضور در شبکه بهداشت شهرستان ری از زحمات مدیران و کارکنان این شبکه در راستای مقابله با اپیدمی ویروس کرونا و اجرای طرح شهید سلیمانی قدردانی کردند.

در این مراسم سرهنگ پاسدار روح الله قنبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج، با ارج نهادن به زحمات کادر درمان در یک سال گذشته، گفت: در سال گذشته شاهد فعالیت شبانه روزی کادر درمان بودیم و در طرح شهید سلیمانی همکاری نزدیک کارکنان بخش بهداشت و درمان و نیروهای بسیج توانست در کنترل اپیدمی کرونا دستاوردهای درخشانی داشته باشد و امیدواریم با تداوم این همکاری شاهد موفقیت های بیشتری باشیم.

در ادامه دکتر صدرائی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، از حضور فرماندهان بسیج در شبکه قدردانی کرد و با اشاره به فعالیت های نیروهای بسیج گفت: نیروهای بسیج، افراد فعال، خلاق و کوشایی هستند که با حضور در همه عرصه ها همواره تاثیرات مفید و مثبتی در جامعه داشته اند و طرح شهید سلیمانی نمونه مشخص و مهم این همکاری است.

در این جلسه فرماندهای بسیج، با اهدای تقدیر نامه از دکتر صدرائی مدیر، دکتر مدرس معاون، دکتر زرگران مدیر اجرایی و جمعی از کارشناسان شبکه قدردانی کردند.

مدیر شبکه بهداشت ضمن ارزشمند خواندن حضور مسئولان بسیج شهرستان در شبکه، ابراز امیدواری کرد با ادامه همکاری بهداشت و بسیج، شاهد موفقیت های روزافزون در امر کنترل اپیدمی ویروس کرونا و توسعه بهداشت و سلامت عمومی باشیم.

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *