محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

مراسم پایان طرح دندانپزشکان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری

در مراسمی با حضور دکتر آرمان مدرس، معاون، دکتر فاطمه سعیدی، مسئول، آرزو سیفی، کارشناس واحد سلامت دهان و دندان، دکتر مریم اثنی عشری، مسئول واحد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، دندانپزشکان و دستیاران دندانپزشک مراکز خدمات جامع سلامت، از زحمات دکتر مرضیه احسانی، دکتر رژین آعلی، دکتر ملیکا آستانه و دکتر غزل جبل عاملی در پایان طرح دو ساله خدمت در مراکز خدمات جامع سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با اهدای هدایا تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، در مراسمی با حضور دکتر آرمان مدرس، معاون، دکتر فاطمه سعیدی، مسئول، آرزو سیفی، کارشناس واحد سلامت دهان و دندان، دکتر مریم اثنی عشری، مسئول واحد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، دندانپزشکان و دستیاران دندانپزشک مراکز خدمات جامع سلامت، از زحمات دکتر مرضیه احسانی، دکتر رژین آعلی، دکتر ملیکا آستانه و دکتر غزل جبل عاملی در پایان طرح دو ساله خدمت در مراکز خدمات جامع سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با اهدای هدایا تجلیل و قدردانی شد.

در ابتدای مراسم هر یک از دندانپزشکان با ارائه پاورپوینت هایی گزارش فعالیت های دو ساله خود را در مراکز خدمات جامع سلامت شبکه بهداشت ری، اعم از آموزش ها، خدمات دندانپزشکی، شرکت در برنامه ها و فعالیت های بین بخشی، خدمات دوران کرونا و ... را برای حاضرین ارائه کردند.

دکتر فاطمه سعیدی، مسئول واحد سلامت دهان و دندان شبکه بهداشت ری گفت: دندانپزشکانی که امروز پایان طرح دو ساله خدمت شان را جشن می گیریم، در طول این دو سال، با تمام توان، با حفظ کرامت انسانی بیماران و تکریم آنها در مراکز مختلف روستایی و شهری مشغول خدمت به مردم شهرستان ری بودند و بابت این تلاش ها از آنها تشکر کرده و برای آنها در ادامه مسیر زندگی شان موفقیت و سربلندی آرزومندم.

در ادامه دکتر آرمان مدرس، معاون شبکه بهداشت ری، با تشکر از حضور دندانپزشکان و دستیاران دندانپزشک در این مراسم و تبریک و تشکر از دندانپزشکانی که دوره دوساله طرح خود را در شبکه بهداشت ری به پایان رساندند گفت: برگزاری مراسم جشن و جلسه پایان طرح دندانپزشکان ایده ای بسیار ارزشمند و فرصتی برای قدردانی و تجلیل از آنها است.

سعیده شریفی مسئول نسخ شبکه بهداشت ری نیز در خصوص نحوه ثبت نسخه های الکترونیکی بیمه در سامانه سازمان های بیمه نکاتی را بیان کرد.

 

کلمات کلیدی
حسین حاجی رضایی
تهیه کننده:

حسین حاجی رضایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *