محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

مراسم گرامی داشت روز کودک در سرای محله اسلام آباد جاده نظامی شهرستان ری

با همکاری مرکز خدمات جامع سلامت سعیدی نژاد اسلام آباد جاده نظامی و سرای محله مراسم گرامی داشت روز کودک در برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، روز یکشنبه، شانزدهم مهرماه 1402، همزمان با روز جهانی کودک، با حضور دکتر مریم عباسی سرپرست مرکز اسلام آباد، دکتر مریم اثنی عشری، مسئول واحد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، وحید شکیبایی رئیس و جمعی اعضای شورای اسلامی، سیّده بهار رضوی مسئول روابط عمومی روستای اسلام آباد نظامی، حجت صادقی مدیر و خانم راحمی مدیر داخلی سرای محله و جمعی از کودکان و مادران اسلام آباد نظامی، مراسم جشن و گرامی داشت روز جهانی و هفته ملی کودک در سرای محله برگزار شد.
در ابتدا دکتر مهدیه خانمحمدی در خصوص اهمیت حفظ بهداشت و دهان و دندان و طریقه صحیح مسواک زدن در کودکان را به مادران آموزش داد.
سپس مریم شهیدی مطلق کارشناس ارشد تغذیه مرکز خدمات جامع سلامت اسلام آباد نظامی به مناسبت همزمانی هفته غذا و تخم مرغ با روز جهانی کودک، آموزش تغذیه سالم ویژه مادران دارای کودک زیر ۵ سال را برگزار و با اشاره به گروه های غذایی مورد نیاز، سهم های غذایی، رعایت تنوع و تعادل در مصرف روزانه، بر مصرف ۱ عدد تخم مرغ در روز و ... تاکید کرد.
برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع تخم مرغ از دیگر برنامه های اجرا شده بود.
زهره مغاری ماما و مراقب سلامت مرکز خدمات جامع سلامت اسلام آباد نظامی، سوانح و حوادث در کودکان و روشهای پیشگیری از آن را به مادران حاضر آموزش داد.
همچنین به کودکان شرکت کننده از طرف شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و دهیاری اسلام آباد نظامی هدایایی اعطا شد.

کلمات کلیدی
حسین حاجی رضایی
تهیه کننده:

حسین حاجی رضایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *