محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

افتتاح پایگاه شماره یک عظیم‌آباد شهرستان ری با حضور معاون بهداشت دانشگاه

معاون بهداشت دانشگاه: خیرین همواره در توسعه سلامت جامعه و تأمین رفاه کارکنان بهداشتی نقش بسیار مهمی داشته‌اند

پایگاه شماره یک عظیم‌آباد شهرستان ری در فضایی نزدیک به 600 متر مربع و دوطبقه و محیط استاندارد برای ارائه خدمات بهداشتی به مردم منطقه با مشارکت خیر عرصه سلامت، مهندس محمود سرلک راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، پایگاه شماره یک عظیم‌آباد شهرستان ری روز سه‌شنبه بیست و ششم فرودین 99 با حضور دکتر علیرضا دلاوری معاون بهداشت دانشگاه و دکتر علیرضا صدرائی مدیر شبکه بهداشت شهرستان ری افتتاح شد.
این پایگاه در منطقه عظیم‌آباد شهرستان ری واقع‌شده و کار ساخت و تجهیز آن با مشارکت خیر فعال عرصه سلامت مهندس محمود سرلک انجام‌شده است.
در مراسم افتتاح پایگاه دکتر دلاوری ضمن قدردانی از زحمات مهندس سرلک گفت: خیرین همواره در توسعه سلامت جامعه و تأمین رفاه کارکنان بهداشتی نقش بسیار مهمی داشته‌اند و ما مفتخریم که در شهرستان ری به‌طور خاص شاهد فعالیت افراد نیکوکاری هستیم که در یاری‌رساندن به حوزه بهداشت بسیار فعال هستند و مهندس محمود سرلک نمونه بارز این گروه است.
معاون بهداشت دانشگاه افزود: مهندس سرلک با جمع‌آوری گروهی از افراد کارآمد تاکنون خدمات بی‌شماری را در بخش سلامت شهرستان ری انجام داده‌اند که این پایگاه نمونه کوچکی از آن است.
در ادامه دکتر علیرضا صدرائی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری ضمن قدردانی از زحمات خیرین حوزه سلامت و مهندس سرلک به‌طور خاص گفت: بی‌شک بهبود فضای فیزیکی و رفاه کارکنان در بهبود ارائه خدمات نقش بسزایی دارد و ما بسیار خرسندیم که در شهرستان ری خیرین عرصه سلامت در تحقق این امر مهم یاری‌رسان شبکه بهداشت هستند.
مهندس محمود سرلک خیر عرصه سلامت که کار ساخت و تجهیز پایگاه شماره یک عظیم‌آباد را بر عهده داشته در مراسم افتتاح گفت: بسیار خوشحالم که بار دیگر توانسته‌ام گامی در راستای توسعه بهداشت و سلامت مردم شهرستان ری و رفاه بیشتر کارکنان بهداشتی داشته باشم و امیدوارم با همکاری صمیمانه مسئولین دانشگاه و مدیریت شبکه بهداشت بتوانم این راه را ادامه دهم.
پایگاه شماره یک عظیم‌آباد شهرستان ری در فضای نزدیک به ششصد متر مربع و دوطبقه ساخته‌شده و باوجود فضای فیزیکی استاندارد، محیطی بسیار مناسب برای ارائه خدمات بهداشتی به مردم منطقه است. این پایگاه با مشارکت خیر عرصه سلامت مهندس محمود سرلک ساخته‌شده است.
مهندس سرلک از خیرین بسیار فعال عرصه بهداشت سلامت هست که تاکنون در بازسازی یک مرکز خدمات جامع سلامت، سه پایگاه بهداشتی و دوخانه بهداشت با شبکه شهرری همکاری کرده است.
ساخت و تجهیز کامل خانه بهداشت عبدل‌آباد، ساخت ساختمان یک آزمایشگاه و تجهیز آن و اهدای یک دستگاه خودرو از دیگر فعالیت‌های وی است.
همکاری در تجهیز آزمایشگاه‌های مراکز خدمات جامع سلامت و تهیه وسایل پزشکی از دیگر فعالیت‌هایی است که در سال‌های اخیر توسط مهندس محمود سرلک انجام‌شده است.

 

 

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *