محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

نشست سرپرست شبکه بهداشت شهرستان ری با دندانپزشکان مراکز خدمات جامع سلامت

به منظور توسعه خدمات بهداشت دهان و دندان در شهرستان ری، نشست سرپرست شبکه بهداشت با دندانپزشکان مراکز خدمات جامع سلامت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، نشست دکتر علی تاجدار سرپرست شبکه بهداشت شهرستان ری و دندانپزشکان مراکز خدمات جامع سلامت یکشنبه هفدهم بهمن ماه برگزار شد.

ابتدا دکترعبدالله عیوضی کارشناس مسئول واحد بهداشت دهان و دندان در مورد نحوه ارائه خدمات در واحدهای تابعه گزارشی ارائه کرد.

در ادامه دکتر تاجدار ضمن قدرددانی از زحمات دندانپزشکان به خصوص در دوران همه گیری کرونا، به نقش مهم سلامت دهان و دندان در سلامت عمومی اشاره کرد و گفت: سلامت دهان و دندان بخش بسیار مهمی از سلامت عمومی است و دندانپزشکان ضمن ارائه خدمات، با آموزش اصول بهداشتی می توانند در پیشگیری از بروز مشکلات دهان و دندان نقش بسیا رمهمی داشته باشند.

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان ری آموزش و اطلاع رسانی به مردم را بسیا رمهم دانست و ابراز امیدواری کرد با توسعه خدمات در مراکز بهداشتی درمانی بتوانیم شرایط دسترسی عمومی به خدمات بهداشت دهان و دندان بهتر کنیم.

در ادامه دندانپزشکان مسائل و مشکلات منطقه تحت پوشش خود را بیان کردند و سرپرست شبکه و کارشناس مسئول واحد بهداشت دهان و دندان با استقبال از پیشنهادهای ارائه شده، پاسخگوی مسائل مطرح شده بودند.

 

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *