محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

نشست مشترک مدیر شبکه بهداشت شهرستان ری با نمایندگان سپاه و بخشداری‌ها در راستای مبارزه با ویروس کرونا

نشست مشترک مدیر شبکه شهرری با نمایندگان سپاه و بخشداری‌ها به‌منظور کنترل بیماری کووید 19 و پیشگیری از شیوع بیشتر آن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، نشست مشترک دکتر علیرضا صدرائی مدیر شبکه بهداشت با نمایندگان سپاه حضرت عبدالعظیم و بخشداری مرکزی شنبه نهم فرودین ماه برگزار شد.

در این جلسه دکتر صدرائی ضمن قدردانی از همکاری همه سازمان‌های شهرستان، مبارزه با ویروس کرونا و تلاش در کنترل این اپیدمی را یک وظیفه ملی دانست.

مدیر شبکه شهرری با اشاره به اهمیت ثبت‌نام همه مردم در سامانه وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مسئله تکمیل ثبت‌نام همه جمعیت شهرستان ری در سامانه سلامت وزارت بهداشت و غربالگری آنان ازنظر احتمال ابتلا به بیماری کووید 19 است.

دکتر صدرائی افزود: در حال حاضر همه کارکنان شبکه بهداشت مشغول ثبت‌نام افراد جدید، پیگیری افراد ثبت‌نام‌شده و پیگیری سریع برای افراد در معرض خطر هستند ولی نظر به اهمیت موضوع هدف ما این است که این امر سریع‌تر انجام شود.

در این جلسه نمایندگان سپاه حضرت عبدالعظیم و بخشداری مرکزی آمادگی همه‌جانبه خود را برای همکاری با شبکه بهداشت اعلام کردند. به همین منظور مقرر شد، سپاه و بخشداری افراد واجد شرایط خود را در اسرع وقت به شبکه معرفی کنند.

همچنین مقرر شد کار آموزش افراد در کوتاه‌ترین زمان انجام شود تا آنان در کنار کارکنان بهداشتی کار ثبت‌نام و پیگیری جمعیت شهرستان ری را انجام دهند.

اختصاص فضای فیزیکی و تجهیزان یارانه‌ای از سوی سپاه و بخشداری‌ها، ازجمله کمک‌های دیگری است که برای تسریع در ثبت‌نام مردم در سامانه سلامت شهرستان ری انجام‌شده است.

مدیر شبکه شهرری ابراز امیدواری کرد با همکاری همه سازمان‌ها و توجه بیشتر مردم به توصیه‌های وزارت بهداشت در کنترل این بیماری موفق باشیم.

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *