محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

نشست مشترک مدیر شبکه بهداشت شهرستان ری و مسئولین فرودگاه امام خمینی

این جلسه باهدف بررسی روند اجرای برنامه‌های بهداشتی و کنترل مسافران ورودی و خروجی ازنظر احتمال ابتلا به بیماری‌های مختلف برگزار شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، نشست مشترک دکتر تاجیک مدیر شبکه و مسئولین ترمینال‌های مختلف فرودگاه امام خمینی (ره) روز دوشنبه بیست و یکم تیرماه در محل فرودگاه برگزار شد.
در این جلسه کارشناس مسئولان واحدهای بهداشت محیط و پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها به همراه مسئول پایگاه بهداشت مراقبت مرزی شبکه نیز حضور داشتند.
طرفین با تأکید بر اینکه پایگاه‌های بهداشت مراقبت مرزی نقش بسیار مهمی در پیشگیری از شیوع بیماری در کشور و جهان دارد، موافقت کردند تا همکاری‌های خود را برای توسعه خدمات بهداشتی گسترش دهند.
کنترل پروازهای ورودی و خروجی از مناطق پرخطر، آموزش به مسافران، توزیع جزوات و پمفلت های آموزشی، برپایی جلسه‌های آموزشی برای کارکنان فرودگاه و کنترل و نظارت بر بوفه‌ها و مواد خوراکی توزیع‌شده از مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که در این جلسه در مورد آن بحث و تبادل‌نظر شد.
در پایان دکتر تاجیک ضمن قدردانی از همکاری همه‌جانبه مسئولین فرودگاه، ابراز امیدواری کرد با تداوم این برنامه‌ها از شیوع بیماری‌های مختلف و مختل شدن سلامت مردم جلوگیری شود./ق

خبرنگار: سعیده شریفی

 

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی