محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

نشست مشترک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با کارشناس مسئولین ستادی

به منظور هماهنگی بیشتر و اجرای دقیق برنامه ها، نشست مشترک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با کارشناس مسئولان ستادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، اولین جلسه مشترک دکتر علی تاجدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و کارشناس مسئولان ستادی روز یکشنبه هفتم آذر ماه برگزار شد.
در این نشست دکتر تاجدار درمورد مهم ترین برنامه های در دست اجرا صحبت کرد.
وی با اشاره به اهمیت تکریم و صیانت از حقوق ارباب رجوع گفت: مهم ترین ارباب رجوع ستاد، همکاران ما در مراکز و پایگاه ها و خانه های بهداشت هستند و ما باید تلاش کنیم تا مشکلات و درخواست های آنان را درکم ترین زمان و به بهترین شکل انجام دهیم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان افزود: رضایت همه کارکنان سیستم در پیشبرد اهداف و بهبود عملکرد افراد بسیار موثر است و ما باید تا با ایجاد انگیزه در همه همکاران در هر سطحی، زمینه توسعه فعالیت های بهداشتی را فراهم سازیم.
تاجدار با تاکید بر لزوم استفاده از نظرات دیگران گفت: از همه همکاران می خواهم تا نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند تا بتوانیم بهترین برنامه را برای اجرای تکریم ارباب رجوع تهیه کنیم.
در ادامه حاضران نظرت و تجربیات خود را بیان کردند.
در پایان مدیر شبکه بهداشت بر پیشرفت در همه برنامه ها تاکید کرد و از همه همکاران خواست تا جدیت کافی را در اجرای امور محوله داشته باشند.

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *