محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

نشست مشترک معاونان فنی، اجرایی و مدیر گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه و سرپرست شبکه بهداشت ری با معاون درمان و معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران

روز یک شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲، نشست مشترک معاونین فنی، اجرایی و مدیر گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و سرپرست شبکه بهداشت ری با معاون درمان و معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، روز یک شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲، جلسه مشترک دکتر سعید تاملی، دکتر محمد رضا قیوم زاده معاونین فنی و اجرایی و دکتر علیرضا نیک فرجام مدیر گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه دکتر مصطفی امینی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و دکتر علی مشکی معاون درمان و دکتر دانوش دمیریان، معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

دکتر مصطفی امینی در خصوص برگزاری این جلسه گفت: به منظور افزایش تعامل و همکاری میان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و دو بیمارستان بزرگ شهدای هفتم تیر و فیروزآبادی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران که در شهرری و حوزه فعالیت شبکه بهداشت ری هستند، جلسه مشترکی را با معاون درمان و معاون اجرایی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار کردیم.

وی افزود: همکاری و تعامل خوب و مستمری میان مان برقرار است و نمونه آخر آن برگزاری انتخابات نظام پرستاری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران در شهرری بود.

دکتر امینی ادامه داد: در این جلسه بر توجه و همکاری در خصوص نظام مراقبت بیماری ها تاکید شد. همچنین در فرایند نظام ارجاع، دو بیمارستان شهدای هفتم تیر و فیروزآبادی بعنوان سطح دو ارجاع برای مراکز خدمات جامع سلامت و پوشش درمان مردم شهرستان در نظر گرفته شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: موضوع مشکلات بهداشتی درمانی حسن آباد فشافویه، نیازهای درمانی مردم آن منطقه و بعد مسافت آن تا شهرری نیز در این جلسه مطرح و مساعدت های لازم بیمارستان های شهرری در این خصوص مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: هفته آینده نیز جلسه مشترکی با حضور شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، روسای دو بیمارستان فیروزآبادی و شهدای هفتم تیر، سوپروایزر کنترل عفونت و ستاد هدایت برگزار می شود تا در مورد، همکاری های بیماری واگیر و گزارش های مربوط به آن به عنوان یکی از موضوعات مهم حوزه بهداشت در شهرستان، همچنین پذیرش بیماران اورژانسی از حسن آباد و سایر مراکزمان به این دو بیمارستان گفتگو و تصمیم گیری شود.

کلمات کلیدی
حسین حاجی رضایی
تهیه کننده:

حسین حاجی رضایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *