محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

نشست هم‌اندیشی اعضای شورای مرکزی بسیج دانشگاه در شبکه شهرری برگزار شد

نشست هم‌اندیشی اعضای شورای مرکزی بسیج دانشگاه در شبکه شهرریباهدف هم‌اندیشی در خصوص برنامه‌های بسیج دانشگاه و برنامه‌ریزی به‌منظور دستیابی به اهداف این نهاد برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، نشست هم‌اندیشی اعضای شورای مرکزی بسیج دانشگاه در تاریخ دوشنبه بیستم شهریورماه در شبکه بهداشت شهرری برگزار شد.
در این جلسه دکتر زاکانی مسئول بسیج جامع پزشکی دانشگاه به همراه دکتر فاطمه تاجیک و دکتر محمدرضا سلمانی ندوشن مدیران شبکه بهداشت شهرری و اسلامشهر و دکتر محمدرضا قیوم زاده رئیس مرکز بهداشت جنوب حضور داشتند.
حضور دکتر فاتحی، دکتر طاهری و دکتر درگاهی از اساتید بسیجی دانشگاه و حاج‌آقا زنده‌دل عضو کمیسیون فرهنگی بسیج دانشگاه زمینه‌ساز بحث‌های تخصصی و علمی در حوزه برنامه‌های بسیج شد.
در این نشست ابتدا دکتر فاطمه تاجیک ضمن خیرمقدم، برپایی این جلسه و حضور مدیران و اساتید دانشگاه در شبکه شهرری را افتخاری برای بسیج شهرری دانست و گزارش مختصری از فعالیت‌های این واحد بیان کرد.
در ادامه هریک از حاضران نقطه نظرات خود را در مورد برنامه‌های بسیج دانشگاه و مشکلات و چالش‌های پیش رو و هماهنگی جهت دستیابی به اهداف بسیج مطرح کردند.
دکتر زاکانی نیز ضمن قدردانی از زحمات اعضای بسیج دانشگاه به سؤالات حاضران پاسخ گفت.
خبرنگار: سعیده شریفی

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی